مسی ایران در رادار سه تیم لیگ برتری جزیره

لاوتزی رقیب سردار آزمون برای حضور در لیورپول

جام جم ورزشی: مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر در رادار تیم‌های انگلیسی به خصوص لیورپول قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۵۹۴۸۷
لاوتزی رقیب سردار آزمون برای حضور در لیورپول

تیم فوتبال لیورپول در راستای تقویت خود برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ اروپا، قصد دارد تیمش را تقویت کند. در حال حاضر ضعف این تیم در گلزنی برای برندن راجرز نگران کننده بوده و این مربی اسکاتلندی به دنبال یک مهاجم ششدانگ است تا خیالش از این بابت راحت شود.

در خصوص شایعات و اخبار نقل‌وانتقالات زمستانی لیورپول، سایت بلیچر ریپورت گزارشی منتشر کرده که سردار آزمون و اسکیل لاوتزی را جزو گزینه‌های قرمزپوشان آنفیلد قرار داده است.

لاوتزی که در حال حاضر در تیم پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند به احتمال فراوان در نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد و می‌تواند یک خرید بزرگ برای قرمزهای مرسی‌ساید باشد؛ خریدی که هزینه‌ای 8 میلیون پوندی برای باشگاه لیورپول خواهد داشت.

روزنامه اسکاتلندی دیلی اکسپرس هم نوشته لیورپولی‌ها به دنبال یک بازیکن جوان و بین‌المللی هستند که این بازیکن سردار آزمون، استعداد ایرانی است. مهاجم 20 ساله‌ای که به نظر می‌رسد لیورپول باید برای او حدود 5 میلیون پوند هزینه کند.

بنابر این گزارش آرسنال و تاتنهام هم علاقه‌مند به جذب آزمون هستند. توپچی‌های لندن ابتدای فصل هم به دنبال امضای قرارداد با آزمون بودند که او اعلام کرد برای تیم روبین‌کازان روسیه بازی می‌کند و درباره این پیشنهاد گفته بود: «در حال حاضر دو پیشنهاد جدی از آرسنال و میلان وجود دارد. من واقعاً از این پیشنهادها خوشحالم و علاقه‌مند به امضای قرارداد با این دو باشگاه هستم. امیدوارم بازی در لیگ برتر هم که یک رویا است به واقعیت بپیوندد اما در حال حاضر فقط روی بازی‌های روبین‌کازان در لیگ برتر روسیه تمرکز کرده‌ام».

در ادامه گزارش بلیچر ریپورت آمده که آزمون یکی از بزرگترین نام‌ها در بین رسانه‌هاست و این مهاجم را مسی ایرانی می‌نامند. کارشناسان هم اذعان دارند که این بازیکن 20 ساله نشان داده بسیار با استعداد است، به خصوص در بازی‌هایی که برای تیم ملی ایران به میدان رفته است.

در حال حاضر سردار آزمون در فهرستی قرار دارد که جزو 10 استعداد در حال ظهور آسیا محسوب می‌شود و اخیراً نیز بارها توانسته برای تیم ملی کشورش به خصوص در بازی با کره‌جنوبی و عراق گلزنی کند.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها