«پر سر و صداترین» هواداران لیگ برتر+[مجموعه عکس]

جام جم ورزشی: درباره پرتماشاگرترین تیم ها مطالب زیادی خوانده ایم اما درباره پرسر و صداترین تماشاگران خیر!
کد خبر: ۷۴۲۴۳۶
«پر سر و صداترین» هواداران لیگ برتر+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، بر اساس یک ارزیابی بسیار جالب که در لیگ برتر انگلیس به دست آمده است و با اندازه گیری های دقیقی که با دستگاه های مخصوص شده باشگاه منچستریونایتد پر سر و صداترین هواداران را در سراسر بریتانیا دارد. صدا میان تماشاگران پرشور منچستریونایتد هنگامی اوج می گیرد که ضربه ای به سمت دروازه تیم حریف شوت می شود. این صداها و فریادها تا 60 ثانیه پس از شوت ادامه دارد. بر اساس این اندازه گیری هواداران منچستریونایتد 167 دسیبل صدا در آن لحظه تولید می کنند.

به گزارش دیلی میل این ارزیابی جالب نشان می دهد جایگاه دوم پر سر و صداترین تماشاگران لیگ برتر انگلیس متعلق به باشگاه استوک سیتی است. پس از آن تاتنهام، وست برومویچ و چلسی در مکان های بعدی قرار می گیرند.

دیگر تیم مطرح لیگ برتر یعنی آرسنال هفتم است، هواداران منچسترسیتی در رتبه یازدهم پرسر و صداها قرار دارند و لیورپولی ها نیز هجدهم هستند. تیم لیورپول با اینکه هواداران زیادی دارد اما هجدهم هستند.

جالب است بدانید باشگاه آستون ویلا با طرفدارانش در قعر این جدول قرار دارند، در واقع هواداران این باشگاه آرام ترین هواداران در سراسر بریتانیا محسوب می شوند.

لیگ برتر انگلیس 20 تیم دارد.

پر سر و صداترین تماشاگران باشگاه های لیگ برتری آشنا شدید، فکر می کنید در لیگ برتر ایران پرسر و صداترین تماشاگران حامی کدام تیم هستند؟ استقلال، پرسپولیس ، تراکتورسازی و یا حتی سپاهان؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها