مذاکره با فروزان آغاز شد، گردان هم در راه تیم قلعه نویی است

استقلال دیگر رحمتی را نمی خواهد؟

قهر و درگیری لفظی

نشست هیات مدیره استقلال با خواب مدیر عامل شروع شد

بهرام افشارزاده زمانی که دبیر کل کمیته ملی المپیک بود قبراق تر از اعضای کمبته اجرایی به جلسات 6 صبح این کمیته می رسید.
کد خبر: ۶۷۵۵۶۰
نشست هیات مدیره استقلال با خواب مدیر عامل شروع شد

ولین جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور تمامی اعضا دیروز در محل باشگاه انجام شد که البته مانند نشست اعضا با خادم حاشیه‌ساز شد و حرف و حدیث بسیاری از آن به گوش می‌رسید. در شرایطی که گفته می شد این نشست ساعت 11 برگزار خواهد شد و خبرنگاران هم از ساعت 10/30 جلوی باشگاه استقلال حاضر بودند اما به آنها خبر داده شد که جلسه عقب افتاده و باید محل را ترک کنند. در این میان برخی از خبرنگاران حرف های نگهبان باشگاه را باور کردند و محل باشگاه را ترک کردند اما عده‌ای در گوشه‌ای ماندند تا اینکه ساعت 11/15 افشارزاده وارد باشگاه شد.

مدیرعامل خواب ماند؟

افشارزاده در حالی ساعت 11/15 وارد باشگاه استقلال شد که قبلا گفته بود همانند زمانی که در کمیته المپیک بود، می‌خواهد از ساعت 5 صبح در محل خدمت خود حاضر باشد اما دیر آمدن او سبب شد تا برخی از خبرنگاران مدعی شوند که مدیرعامل شدن افشارزاده او را تنبل کرده است. به شکلی که خواب مانده و نتوانسته صبح زود در باشگاه استقلال حضور یابد.

کری خوانی به سبک افجه‌ای

حدود ساعت 11/45 بود که اعضای هیات مدیره استقلال یکی پس از دیگری رسیدند تا ثابت شود، جلسه عقب نیفتاده و نگهبان باشگاه دستور داشته تا حوالی باشگاه را خلوت کند و از تعداد زیاد خبرنگاران بکاهد. اما نکته قابل توجه اینکه سعید افجه‌ای به محض پیاده شدن از خودرو خود وقتی خبرنگاران و عکاسان را دید، عدد چهار را نشان داد تا بگوید کری خوانی هم بلد است و خود را یک استقلالی دو آتیشه می‌داند.

درگیری با رئیس دفتر افشارزاده

نگهبان باشگاه دستور داشت که بجز اعضای هیات مدیره فردی را به باشگاه راه ندهد. در همین لحظه بود که فردی خواستار ورود به پارکینگ باشگاه شد. او خود را «مصلحتی» معرفی کرد ولی کارمندان باشگاه اجازه ورود به او را ندادند. همین امر باعث درگیری لفظی میان آنها شد تا اینکه یکی از کارمندان باشگاه خبر رساند که «مصلحتی» رئیس دفتر جدید افشارزاده است. پس از ورود این فرد به باشگاه،‌نگهبان خطاب به خبرنگاران می‌گفت «حکم اخراجم صادر شد!»

مدیر روابط عمومی کجاست؟!

افشارزاده در حین بازدید از بخش‌های مختلف باشگاه از همراهان خود سئوال کرد که پس مدیر روابط عمومی کجاست؟!

برخی از مسئولان باشگاه به او گفتند مدیر روابط عمومی تیم محمد نوری‌فر است که از مدیر قبلی حکم داشته و نمی‌دانست برای فصل بعد چه تکلیفی دارد. همین موضوع باعث ناراحتی افشارزاده شد به شکلی که به همراهان خود گفت: وقتی این فرد استعفا نداده و ما هم حکم اخراج او را نزدیم دیگر چه تکلیفی باقی می‌ماند و باید در محل خدمت خود حاضر می‌شد ولی مثل اینکه زیاد علاقه‌ای به کار کردن ندارد!

قهر دوباره نجف‌نژاد

مقداد نجف‌نژاد که جلسه با خادم را نیز به حالت قهر ترک کرده بود، دیروز هم دوباره قهر کرد تا ثابت شود آب او با اعضای هیات مدیره جدید توی یک جو نمی‌رود. جلسه هیات مدیره حدود ساعت 12/15 آغاز شد ولی پس از گذشت نیم ساعت از شروع جلسه،‌ نجف‌نژاد با عصبانیت محل باشگاه را ترک کرد و به سئوال خبرنگاران هم پاسخ نداد. در این خصوص گفته می‌شود که او با اعضای جدید درگیری لفظی هم داشته است. شنید‌ه‌های ما حاکی از این موضوع است که نجف‌نژاد اعتقاد داشته مدیرعامل شدن افشارزاده و تمدید قرارداد با قلعه‌نوعی خواسته‌های وزارت ورزش است و دیگر نیازی به تشکیل هیات مدیره نیست!

حرف های متناقض افجه‌ای

چند دقیقه قبل از پایان نشست، افجه‌ای در جمع خبرنگاران حاضر شد و ادعا کرد که قلعه‌نوعی با اکثریت آرای هیات مدیره در سمت خود باقی مانده است، اما پس از اینکه یکی از سایت‌ها این خبر را منتشر کرد دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد و ادعا کرد که نگفته قلعه‌نوعی با رای اکثریت آرا سرمربی شده و گفته با رای قاطع هیات مدیره در سمت خود مانده و تغییر در خبر منتشر شده را خواستار شد.(روزنامه ورزشی نود)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها