استقلالی‌های شهر اهواز زرنگی کرده‌اند و از صحنه آتش زدن پرچم استقلال فیلم‌هایی گرفته‌اند و آن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده‌اند.
کد خبر: ۶۶۰۵۹۰
حوادث بازی استقلال در اهواز و کسر امتیاز از فولاد

در اهواز، شهری که گفته می‌شد خانه دوم استقلال است اتفاقاتی رخ داده که جای شگفتی دارد. در اهواز تا توانسته‌اند به مربیان و بازیکنان استقلال بد و بیراه گفته‌اند. امیر قلعه‌نویی در این میان بیش از همه توهین شنیده است.

تعدادی از تماشاگران (بخوانید تماشاگرنماهای اهوازی) حین بازی و پس از بازی به سمت امیر قلعه‌نویی یورش بردند و الفاظ رکیکی نثار سرمربی استقلال و مادر مرحومه اش کرده‌اند. خاطر امیر به قدری مکدر شده که ماجرای فحاشی به خودش را با کریم بوستانی که یکی از مربیان اهوازی نیمکت استقلال محسوب می‌شود در میان گذاشته است تا این مربی نیز موضوع را به پیشکسوتان فوتبال اهواز انتقال دهد.

ظاهرا این اقدام‌ها کاملا برنامه‌ریزی شده بود چرا که در جریان بازی پرچم استقلال هم توسط تعدادی از هواداران فولاد آتش زده شد. البته استقلالی‌های شهر اهواز زرنگی کرده‌اند و از صحنه آتش زدن پرچم استقلال فیلم‌هایی گرفته‌اند و آن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده‌اند تا احتمالا ظرف روزهای باقیمانده تا بازی هفته آخر این تصاویر در کمیته انضباطی نیز رویت شود.

ماجراهای سیاه استقلال در اهواز البته به همین جا ختم نمی‌شد. وقتی کاروان استقلال می‌خواست ورزشگاه غدیر اهواز را به سمت فرودگاه ترک کند عده‌ای از هواداران تیم فولاد دوباره به سمت استقلالی‌ها یورش بردند و با سنگ به آنها حمله کردند که در نتیجه این عمل شیشه اتوبوسی که قرار بود استقلالی‌ها را به سوی ورزشگاه ببرد شکست.

ماجرا آنقدر حاد بود که امیر قلعه‌نویی بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای که با یکی از برنامه‌های تلویزیونی داشت، گفت: «باید به اطلاع شما برسانم که همین الان شیشه اتوبوس ما را شکستند!»

حالا استقلالی‌ها منتظرند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همان حکمی که بر علیه‌شان صادر کرد را علیه تیم فولاد خوزستان صادر کند. چرا؟! چرایش کاملا مشخص است.

استقلال به دلیل اینکه تماشاگرانش در بازی خانگی مقابل سپاهان فحاشی کردند با جریمه مالی و کسر یک امتیاز مواجه شد؛ امتیازی که اگر همین حالا در اختیار آبی‌ها بود می‌توانست آنها را با آسودگی‌های بیشتر در هفته پایانی لیگ به مصاف تراکتورسازی بفرستد.

فولادی‌ها اما هنوز با حکمی از سوی کمیته انضباطی روبرو نشده‌اند در حالی که به جز فحاشی که عامل اصلی جریمه و کسر امتیاز استقلال بود، فولادی‌ها پرچم استقلال را در ورزشگاه آتش زدند و شیشه‌های اتوبوس آنها را هم شکسته‌اند.

البته استقلالی‌ها امیدی ندارند که پیگیری‌های شان به نتیجه برسد چرا که هفته‌ها قبل نیز اتفاقات مشابهی در جریان بازی‌های فولاد رخ داد و حتی برخی از تماشاگرنماهای تیم فولاد صندلی‌های ورزشگاه را شکستند و به سوی داور هم پرت کردند، پاسخ کمیته انضباطی به این رفتار هم تنها سکوت بود.

اینکه می‌شنویم در فدراسیون برخی دوست دارند فولاد قهرمان شود و هوای این تیم را دارند از همین بی‌توجهی‌ها به تخلف‌های تماشاگران فولاد نشات می‌گیرد.

بی‌گمان اگر فدراسیون فوتبال که این روزها تمام هوش و حواسش به جام جهانی و تمدید قرارداد میلیاردی کارلوس کی روش است، قدری هم به اتفاقات رخ داده در لیگ توجه می‌کرد و علی کفاشیان فقط فکر حفظ صندلی ریاستش نبود اکنون استقلالی‌ها که بخش اعظمی از تماشاگران فوتبال را به خود اختصاص می‌دهند حقوق خود را از دست رفته نمی‌دیدند.

بد نیست کفاشیان و روسای کمیته‌های تحت امرش گذری هم به اتفاقات رخ داده در بازی نفت تهران-گسترش فولاد بیندازند. شاید از دل این بازی هم اطلاعاتی بیرون بیاید که منجر به محرومیت و حتی کسر امتیاز شود. کسی چه می‌داند؟جام نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
كفاشیان اه اه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها