واکنش ها به انتخاب مرد سال فوتبال دنیا

توطئه کثیف یا توهمات بی اساس؟!

اکنون صحبت از یک توطئه بزرگ است، توطئه ای که صحبت کردن درباره آن از یک ماه پیش آغاز شد.
کد خبر: ۶۳۵۵۵۵
توطئه کثیف یا توهمات بی اساس؟!

سایت جام جم ورزشی - انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال جهان بسیاری از هوادارانش را خوشحال کرد اما در مقابل بودند کسانی که اعتقاد داشتند این جایزه به هیچ عنوان نباید به این بازیکن پرتغالی می رسید چرا که اعتقاد داشتند فرانک ریبری فرانسوی که فصل گذشته با بایرن مونیخ قهرمان اروپا ، آلمان و جام حذفی آلمان شد باید به این مقام می رسید. البته برخی پا را فراتر گذاشته اند و انتخاب کریس رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال جهان را یک توطئه معرفی کرده اند. کافی است نگاهی به برخی از اظهار نظرها داشته باشیم:

پلاتینی: توپ طلا برای ریبری بود

میشل پلاتینی اسطوره فوتبال فرانسه و رییس اتحادیه فوتبال اروپا با انتقاد از انتخاب رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال اروپا گفت: از زمانی که عنوان مرد سال جهان را به فیفا واگذار کردند، همه چیز تغییر کرده است. از این بابت متاسفم. چون 50 سال تمام در انتخاب مرد سال جهان نتایج مورد توجه قرار گرفته است. در حالیکه اکنون فقط به ارزش جهانی بازیکن بها داده می‌شود که همین خود تولید مشکل می‌کند. ریبری واضحا بازیکن برتری نسبت به رونالدو و مسی بود اما در اینجا شایسته بودن اهمیتی ندارد. وی افزود: ریبری سال قبل هر چه عنوان تیمی بود، کسب کرد و شایسته کسب توپ طلا بود. این واقعا از نظر من مشکل است. چرا که سال 2010 پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی دیدیم هیچ بازیکن اسپانیایی انتخاب نشد.

پلاتینی خاطر نشان کرد: این انتخابات براساس توانمندی‌های کنونی ارزیابی نمی‌شود. مطمئنا سال بعد هم باردیگر اینجا خواهیم بود و باز بین مسی و رونالدو برگزیده می‌شود. دو سال بعد هم این انتخاب بین مسی و رونالدو خواهد بود. سه سال دیگر هم وضع همینطور است! به نظر من دسیسه هایی در کار است. شاید خیلی ها این را به خوبی متوجه شده باشند.

رییس بایرن مونیخ: این یک توطئه آشکار بود

اولی هوینس رییس باشگاه بایرن مونیخ اظهار داشت که انتخاب نشدن ریبری به عنوان مرد سال فوتبال جهان یک توطئه آشکار بود.

هوینس گفت: براین باورم که بعضی از اشخاص در رای گیری توپ طلا دخالت داشتند. آنها نمی‌خواستند این جایزه به ریبری برسد و در نهایت هم موفق شدند تا به هدف خود برسند. متاسفانه دستیابی بایرن مونیخ به این همه افتخار در سال 2013 نتوانستند دسیسه‌های این افراد را شکست دهد و در نهایت این آنها بودند که پیروز شدند و به هدف خود رسیدند. متاسفانه باید بگویم که انتخاب نشدن ریبری یک دسیسه بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرهاد اورنك
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
۰
۰
به نظر من توپ طلا یك جایزه فردیه وهیچ ربطی به موفقیت های تیمی نداره:كریس یرترین در 2013 بود

نیازمندی ها