بسکتبال با طعم پاپ کورن برای رییس جمهور سابق آمریکا

"کلینتون" تماشاگر ویژه NBA! /تصاویر

لیگ برتر بسکتبال در هفته چهاردهم

مدافع قهرمانی در تهران مدعی صدرنشینی در جزیره

تمامی اهالی بسکتبال با هر بار برگزاری بازی های لیگ برتر به دنبال شگفتی هستند اما با گذشت 13 هفته هنوز این اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: ۶۳۵۲۲۳
مدافع قهرمانی در تهران مدعی صدرنشینی در جزیره

به گزارش جام جم ورزشی ، رقابت های لیگ برتر بسکتبال هر هفته با فاصله گرفتن بیشتر تیم های بالای جدول به نسبت پایین نشینان دنبال می شود. این در حالی است که هنوز با گذشت 13 هفته اهالی بسکتبال شاهد شگفتی در این رقابت ها نبودند.

در هفته چهاردهم که امروز ( دوشنبه ) در تهران و شهرستان ها برگزار می شود سه تیم از مدعیان در تهران بازی می کنند و فقط مهرام به جزیره سفر کرده تا سر بساط رقابت با استقلال زرین قشم بنشیند. در بازی های امروز شبکه 3 سیما دیدار دانشگاه آزاد با شهرداری گرگان را برای پخش مستقیم از ساعت 15 و 20 دقیقه انتخاب کرده است.دانشگاه آزاد به رغم دو باخت همچنان مدعی رسیدن به سکوهای بالاتر است و در این راه شهرداری نمی تواند حریف دندان گردی برای تیم تهرانی باشد اگر چه تیم گرگانی بازیکن خارجی خوبی گرفته و به دست های او امید بسته است.

بعد از این مسابقه افرا خلیج فارس میزبان پتروشیمی بندرامام صدرنشین بدون باخت رقابت هاست.تیم جنوبی در شرایط ایده آل بسر می برد و آمار خوب بازیکنان آن در هر هفته گواه این مدعاست. آخرین بازی امشب در تهران را تیم های نیروی زمینی و ذوب آهن برگزار می کنند.تیم تهرانی استعداد یقه گیری از بزرگان دارد و ذوب آهن با یادآوری بازی این تیم با دانشگاه آزاد ، غفلت نمی کند. در قزوین تیم هفت الماس میزبان همیاری زنجان است که این روزها با مصدومیت بنی کوچویی با کمبود بازیکن کلیدی روبرو است.مهرام تیم دوم رده بندی به جزیره رفته تا دیدار هفته چهاردهم را با قعرنشین رقابت ها برگزار کند.مهرام مدعی صدرنشینی در رقابت نزدیک با تیم پتروشیمی بندرامام است. تنها شانس تیم استقلال زرین قشم سالن غیراستاندارد و مصدومیت اوشین ساهاکیان ملی پوش مهرام است.صنایع هم در ماهشهر از فولادماهان اصفهان استقبال می کند و می داند بردن تیم اصفهانی یعنی تثبیت جایگاه بهتر در میان تیم های پایین جدولی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها