صالحی : آقا رسول از مفاخر کشتی است

سرپرست وزارت وزرش و جوانان از رسول خادم بعنوان یکی از بزرگان و مفاخر ورزش و کشتی ایران نام برد .
کد خبر: ۵۹۵۹۳۴
صالحی : آقا رسول از مفاخر کشتی است

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه حضور خود در جمع کشتی گیران تیم ملی و در جمع خبرنگاران ، ضمن تاکید بر حل و فصل مسائل و مشکلات مالی فدراسیون ها ، گفت : مشکلات فدراسیون ها در سه سطح اولویت بندی شده اند و بزودی مسائل و دغدغه مالی آنها مرتفع خواهد شد .
به گزارش جام جم ورزشی ، دکتر سید رضا صالحی که عصر امروز در جمع کشتی گیران تیم های ملی آزاد و فرنگی در خانه کشتی حاضر شده بود ، در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد تا پاسخگوی سئوالات مطروحه باشد .
دکتر سید رضا صالحی امیری در ابتدا با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات مالی فدراسیون ها آنقدر بزرگ نیست که بعضی ها در رسانه ها بدان دامن می زنند ، گفت : با این وجود برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و بر اساس اولویت بندی انجام شده ، مسائل و مشکلات فدراسیون در سه سطح مورد بررسی قرار گرفته و به مرور مرتفع خواهند شد .
وی با اشاره به اینکه یکی از این اولویت ها رسیدگی به وضعیت 13 فدراسیونی است  که به صورت سرپرست اداره می شوند ، گفت : ان شاءالله تا پایان امسال انتخابات این فدراسیون ها را نیز برگزار خواهیم کرد تا به غنای مدیریتی فدراسیون ها ، اهداف توسعه ای لازم به دقت مورد توجه قرار گیرد .
دکتر صالحی با تاکید بر اینکه سیاست وزارت ورزش و جوانان احترام به اساسنامه فدراسیون های ورزشی است ، گفت : فدراسیون ها مستقل خواهند بود و وزارت به هیچوجه قصد دخالت در برنامه های آنان را ندارد . هر چند که سیاست و رویکرد ما این خواهد بود که در کنار کمک های مالی که به فدراسیون ها خواهیم داشت  ، آنها را نیز به همراه باشگاهها به سمت خودکفایی مالی سوق دهیم.

وی در عین حال بر دنبال کردن برنامه فدراسیون ها تاکید کرد و گفت : گر چه با مشکلات مالی مواجه هستیم ، اما برنامه های برون مرزی فدراسیون ها طبق اولویت و ضرورت دنبال خواهد شد و ما در این زمینه با معذوریت خاصی مواجه نیستیم .
سرپرست وزارت ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی دلیل برخورد گرمش با رسول خادم را پرسید ، گفت : آقا رسول و آقا امیر از مفاخر کشتی ایران هستند و بنابراین شایسته هر گونه تکریمی هستند . ضمن آنکه اگر بنده بخواهم از وجود برادران خادم در پست های مدیریتی استفاده کنم ، آن را به رسانه ها اعلام خواهم کرد .     
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها