مدافع فرانسوی رفتنی شد؛

پایان آبیدال در بارسلونا

غمنامه آبیدال در روزنامه ال موندو؛

دیگر برای بارسا اشک نمی ریزم

اریک آبیدال که به تازگی از بارسلونا خداحافظی کرده است روز گذشته در گفت و گویی تفصیلی به اندوه بی پایان خود برای خارج شدن از بارسلونا اشاره کرد.
کد خبر: ۵۶۹۸۸۴
دیگر برای بارسا اشک نمی ریزم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه که سال گذشته مورد عمل جراحی پیوند کبد قرار گرفت تنها دلیل خداحافظی خود از بارسلونا را نگرانی های بی شماری ذکر کرد که بابت سلامتی اش دارد.
او در حالی که در این گفت و گو مدام اشک می ریخت گفت که قصد داشته دو سال باقی مانده قرارداد  خود را در بارسا بماند به بازی کردن ادامه بدهد و حتی روزهای درخشان تری را نسبت به گذشته تجربه کند اما مشکل کبدی این اجازه را به او نداده است.
آبیدال به ال موندو گفت: "پزشکان به من هشدار دادند که در صورت اصرارم به ادامه فوتبال خودم را در معرض ریسک بسیار خطرناکی قرار می دهم."
وی افزود:" من زمانی که سال گذشته پزشکان اعلام کردند برای بازی کردن هیچ مشکلی ندارم بسیار خوشحال شدم، انگار تازه به دنیا آمده بودم اما به فاصله کوتاهی دوباره به من گفتند که بهتر است بی خیال فوتبال شوم، خبری که من را بسیار اندوهگین و ناامید کرد. اندوه بی پایان من را هیچ کس نمی تواند درک کند. البته فکر می کنم من بهترین زمان را برای بازنشسته شدن انتخاب کرده ام."
آبیدال در ادامه گفت:" نمی خواستم به این زودی بارسا را ترک کنم و انتظار داشتم یک بار دیگر با این تیم قهرمان اروپا بشوم . اکنون با بهترین خاطرات این تیم را ترک می کنم. بارسلونا به معنای واقعی خانه من بود و من هرگز فکر نمی کنم که از این خانه برای همیشه جدا شده ام. "
این بازیکن فرانسوی در بخش دیگری از مصاحبه مفصل خود گفت: " اندوه من تمامی ندارد اما می خواهم دیگر برای بارسا اشک نریزم و این تیم را از این بعد با روحیه ای بالا تشویق کنم. من خیلی سرسختم ، همانطور که با سرطان کبد کنار آمدم با غم جدایی غیر منتظره از بارسلونا هم می توانم کنار بیایم. "

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها