همه فردا به ورزشگاه بیایند

کروش: در دام بوکر نمی افتیم

جلالی:سیستم بازی با قطر باید تغییر کند

شکست برابر لبنان بعید است

در کل بازی‌های داخل خانه لبنان با مسابقاتی که بیرون از خانه انجام می‌دهد سطح خیلی متفاوتی را دارد ما هم یکی دو ماه قبل این تیم را در آزادی با 5 گل شکست دادیم و فکر نمی‌کنم روز سه‌شنبه مقابل این تیم به شکست بخوریم.
کد خبر: ۵۶۹۱۹۸
شکست برابر لبنان بعید است

مجید جلالی  با اشاره به شرایط تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان اظهار داشت: ما با بازیکنان زیادی صحبت کردیم اما هنوز با برخی از آنها قرارداد امضا نکردیم.در دو سه روز گذشته فعالیت‌های مختلف و جدی را در بحث جذب بازیکنان داشتیم اما هنوز قراردادهای نهایی‌مان را امضا نکردیم به همین دلیل تا زمانی که این قراردادهای روی کاغذ امضا نشود نمی‌توانیم نام آنها را رسانه‌ای کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه بحث حضور سیدصالحی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی در تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد و همین طور بحث تمدید قرارداد برخی بازیکنان مانند مهدی کریمیان اظهار داشت: بله، این اخبار صحت دارد اخبار دیگری هم پیرامون باشگاه تراکتورسازی است اما با توجه به اینکه در روزهای گذشته وقتی با بازیکنی وارد مذاکره می‌شدیم و این موضوع رسانه‌ای می‌شد باشگاه‌های دیگر با اقداماتی که انجام می دادند سبب می‌شدند ما در کار خود موفق نباشیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا زمانی که مذاکراتمان با بازیکنی به عقد قرارداد منجر نشود آن را رسانه‌ای نکنیم.

این کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل قطر از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل گفت: تیم ملی با یک تدبیر ویژه در یک بازی خاص توانست 3 امتیاز را از قطر بگیرد که نتیجه بسیار خوبی بود اما با همان تدبیر نمی‌توانیم مقابل لبنان بازی کنیم.چرا که ظرفیت‌ها و توانایی‌های تیم لبنان نسبت به قطر متفاوت است. ما در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل این تیم بازی کردیم و توانستیم با 5 گل لبنانی‌ها را شکست دهیم.

جلالی در خصوص اینکه تدبیر تیم ملی مقابل قطر چه بود، گفت: سرمربی تیم ملی یک تدبیر ویژه را برای این بازی خاص در نظر گرفته بود و از این تدبیر او نتیجه خوبی هم استخراج شد درمورد جزئیات آن هم اهل فن خودشان می‌دانند تیم ملی چه تدبیری را برای بازی با قطر اندیشیده بود.

وی با اشاره به سبک بازی تیم لبنان و تساوی این تیم مقابل کره جنوبی گفت: در کل بازی‌های داخل خانه لبنان با مسابقاتی که بیرون از خانه انجام می‌دهد سطح خیلی متفاوتی را دارد ما هم یکی دو ماه قبل این تیم را در آزادی با 5 گل شکست دادیم و فکر نمی‌کنم روز سه‌شنبه مقابل این تیم به شکست بخوریم.

جلالی اضافه کرد: با پیروزی مقابل لبنان تقریبا صعودمان به جام جهانی قطعی خواهد بود و ما بالای 90 درصد شانس حضور در جام جهانی را خواهیم داشت.

این کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه هر کاری از دستش بر بیاید برای کمک به تیم ملی انجام خواهد داد، در خصوص اینکه با حضور تیم ملی در جام جهاتی تمامی مشکلات فوتبال ما حل خواهد شد، اظهار داشت: اینها موضوعاتی است که در برهه کنونی نمی‌توان در خصوص آنها صحبت کرد و باید در یک فرصت مناسب در این ارتباط صحبت کنیم. اما الان فضای آن وجود ندارد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها