کشتی‌گیران موفق در جام جهانی به مسابقه های انتخابی می روند

طلایی: ملی پوشان را در چند جام ارزیابی می کنیم

برخی‌ کشتی‌گیران عقبگرد داشتند

طلایی: بالا نبودن سطح جام تختی غیرمنتظره نبود

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران می‌گوید که با توجه به شرایط ، انتظار بالا نبودن سطح جام تختی را داشته است.
کد خبر: ۵۶۱۹۷۸
طلایی: بالا نبودن سطح جام تختی غیرمنتظره نبود


 محمد طلایی  اظهار کرد: چون فیلا رده بندی جام تختی را پایین آورده بود صلاح دیدیم که از پشتوانه‌ها در این جام استفاده کنیم تا برای رقابت‌های مهم آب دیده شوند.

وی افزود: با توجه به این که یک تیم به مسابقات آمریکا می‌رود و یک تیم به تازگی از رقابت‌های قهرمانی آسیا برگشته و نفرات اصلی و حاضر در جام جهانی برای رقابتهای انتخابی تیم ملی حاضر می‌شوند، نفرات اول تا سوم کشور در این جام حضور نداشتند و طبیعی است که سطح این رقابت‌ها بالا نباشد.

طلایی درباره ضعیف ظاهر شدن بعضی از کشتی‌گیران مطرح در وزن 96 کیلوگرم در این رقابت‌ها گفت: نمی‌دانم چرا عباس طحان آنقدر رو به عقب رفته است. حامد طالبی هم آنقدری که رویش کار و سرمایه‌گذاری شده بازدهی نداشته که این مساله باید بررسی شود. من علاقه و انرژی لازم را در او نمی‌بینم. البته شرایط کشتی‌گیران و انگیزه شان به خودشان مربوط است.

وی ادامه داد: جمال میرزایی هم از آن دسته کشتی‌گیرانی است که در حد وسط قرار دارد و اگر زحمت نکشد با توجه به سنی که دارد به جرگه پیشکسوتان خواهد پیوست و خیلی سخت است که خودش را برای المپیک بعدی نگه دارد.

طلایی درباره کشتی‌گیران وزن‌های پایین گفت: در 66 کیلوگرم پیمان یار احمدی جوان تقریبا خوب جلو آمد و بقیه هم بیشتر جزو کشتی‌گیران رده‌های سوم و چهارم بودند.

وی همچنین نحوه برگزاری جام تختی را مربوط به مدیریت فدراسیون دانست و اضافه کرد: فدراسیون باید بهتر برنامه‌ریزی کند ، اما متاسفانه در این چند وقت تحریم ها روی همه چیز از جمله کشتی اثر گذاشته و ما به عینه آن را حس می‌کنیم. مثلا در قهرمانی آسیا در دو روز اول نمی گذاشتند تیم ایران در هتل باشد و می‌گفتند اگر پول نیاید اجازه وزن کشی نخواهیم داد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه درباره وضعیت رضا یزدانی و صادق گودرزی به ایسنا گفت: هر کس در انتخابی تیم ملی کشتی بگیرد دو بنده تیم ملی را خواهد پوشید. یزدانی اگر در انتخابی نباشد طبیعتا امسال را از دست خواهد داد. از صادق گودرزی هم دورادور خبر داریم که برای انتخابی تیم ملی تمرین می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها