با هیچ تیمی مذاکره نکردم

دقیقی: ناگهان از چشم کروش افتادم

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال اعتقاد زیادی به من داشت اما نمی‌دانم چه شد که ناگهان از چشم افتادم و دیگر جایی در تیم ملی پیدا نکردم اما هنوز ناامید نیستم و به تلاشم ادامه می دهم.
کد خبر: ۵۵۸۰۱۰
دقیقی: ناگهان از چشم کروش افتادم


سعید دقیقی در خصوص شرایط تیم سایپا عنوان کرد: تمرینات خود را دنبال می‌کنیم تا دو هفته پایانی لیگ را برگزار کنیم. سایپا از نظم نسبتا خوبی برخوردار است و شرایط و آرامش برای بازیکنان مهیا است البته کم و کاستی‌هایی هم دارد که امیدوارم این شرایط در آینده برطرف شود. به نظرم سایپا از جمله باشگاه‌هایی است که از خیلی باشگاه‌های دیگر جلوتر است اما می‌تواند بهتر هم باشد.
مهاجم سایپا در مورد سرمربیگری مجتبی تقوی تصریح کرد: او مربی خوبی است و تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهد. از لحاظ اخلاقی نیز مربی خوبی است و امیدوارم در دو هفته پایانی نیز بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا هم سرمربی و هم باشگاه عملکرد قابل قبولی داشته باشند.دقیقی در مورد اینکه برای فصل آینده زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستنش به استقلال پیدا شده تاکید کرد: با هیچ باشگاهی به صورت رسمی صحبت نکرده‌ام. به صورت رسمی بازیکن سایپا هستم و دو هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است. اسم تیم خاصی را نمی‌برم اما چند باشگاه با من تماس گرفته‌اند و صحبت‌هایی شده اما من همه چیز را به پس از پایان فصل موکول کرده‌ام.
وی افزود: پس از پایان فصل در مورد پیشنهاد تیم‌ها صحبت می‌کنم و هم‌اکنون در مورد باشگاه فصل آینده هم فکر نکردم. تمرکزم بر روی 2 بازی آینده است.
مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا این باشگاه با مشکلات مالی روبروست گفت: کم و کاستی‌هایی وجود دارد اما مسئولان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا این مسائل از بین برود و مشکلی وجود نداشته باشد. به نظرم با حمایت‌های بیشتر مسئولان می‌توانند تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه بیاورند و برای فصل‌های آینده می‌توانند به فکر این باشند که سهمیه بگیرند.
وی در مورد اینکه آیا با باشگاه سایپا قراردادش را تمدید خواهد کرد عنوان کرد: من بیشتر به این فکر می‌کنم که تیم در چه زمینه‌ای بسته شود و شرایطش برای فصل آینده چگونه خواهد بود. امیدوارم سایپا تیم خوبی ببندد و اگر اینگونه باشد این باشگاه هم یکی از گزینه‌های من خواهد بود.
این بازیکن در مورد اینکه جایگاه این تیم در میانه‌های جدول خواهد بود به فارس گفت: تلاش می‌کنیم در دو بازی آینده به گونه‌ای عمل کنیم تا در نیمه بالای جدول قرار گیریم و امیدوارم بتوانیم به این هدف دست یابیم. مدیریت باشگاه به فکر این است که در سال آینده تیم خوبی را ببندند و به همین دلیل باید زودتر این کار را آغاز کنند. باشگاه سایپا باید یک روز از سایر باشگاه‌ها جلوتر باشد.

دقیقی در مورد اینکه آیا امیدوار است دوباره به تیم ملی دعوت شود تصریح کرد: در 3 _ 4 سال اخیر در رده‌های بالای گلزنان لیگ قرار داشته‌ام اما کروش در چند بازی اخیر نظری روی من نداشته است. من هم به نظر او احترام می‌گذارم. تلاش می‌کنم که به تیم ملی بازگردم. کروش اعتقاد زیادی به من داشت اما نمی‌دانم چه شد که ناگهان از چشم افتادم. آخرین بار برای تیم ملی گل هم زدم اما دیگر به تیم ملی دعوت نشدم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها