والیبال جام باشگاه‌های آسیا- تهران

کاله با قدرت آغاز کرد

ایران میزبان انتخابی رقابت های جهانی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال از میزبانی کشورمان برای رقابت های انتخابی قهرمانی جهان خبر داد و گفت: با قرار گرفتن در رده نخست این رقابت ها راهی پیکارهای جهانی خواهیم شد.
کد خبر: ۵۵۶۰۳۸
ایران میزبان انتخابی رقابت های جهانی والیبال شد

به گزارش جام جم ورزشی، محمدرضا داورزنی که به تازگی به ماکائو مقر کنفدراسیون والیبال آسیا سفر کرده است ، در تشریح دستاوردهای سفر خود به سایت فدراسیون گفت:در این نشست تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت های انتخابی و قهرمانی جهان مشخص شد به این ترتیب که قرار شد چهار تیم استرالیا، ایران و ژاپن و چین میزبان پیکارهای انتخابی قهرمانی جهان در منطقه‌ آسیا باشند،رقابت‌هایی که با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد.

 وی افزود:از مجموع این 16 تیم چهار تیم به  رقابت های جهانی سال 2014  صعود می کنند و تیم ما میزبان کشورهای منطقه مرکزی آسیا خواهد بود. در این باره با خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی هم هماهنگ کردم تا در هفته اول سپتامبر(شهریورماه) این مسابقه ها را در تهران برگزار کنیم.

داورزنی  با اشره به میزبانی کاله در رقابت های جام باشگاه های آسیا، گفت:سعی می کنیم تا حد ممکن همکاری لازم را با کال داشته باشم و امیدواریم این تیم بتواند با بهری‌گیری از امتیاز میزبانی ایران بهترین نتیجه را بگیرد و سهمیه باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

وی درباره معرفی یکی بانک های خصوصی به عنوان اسپانسر اصلی والیبال در سال 92 خاطرنشان کرد: یکی از استراتژی‌هایی که فدراسیون چند سالی است دنبال می کند حرکت به سوی خصوصی‌سازی است. والیبال به عنوان تنها رشته گروهی که بیشترین بخش خصوصی را در اختیار دارد تلاش می کند تا حد ممکن به منابع دولتی کمتر وابسته باشد. به هر ترتیب هماهنگی‌های لازم انجام شد و دوستان ما در این بانک برای حضور تیم‌های ملی در مسابقات بین‌المللی و همچنین لیگ داخلی قسمتی از مشکلات مالی فدراسیون را حل کردند.  

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها