از فدراسیون و تیم ملی حمایت می کنیم؛

عباسی: توقع از کروش بیش از این است

وزیر ورزش و جوانان گفت: توقع از تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل هواداران زیادی که دارد، بالاست.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۴
عباسی: توقع از پرسپولیس به دلیل طرفدارانش زیاد است


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مدیر عامل، هیئت مدیره و معاونین باشگاه پرسپولیس گفت: اقدامات انجام شده و ملاحظاتی که مدیریت باشگاه در مباحث علمی شدن، تأسیس آکادمی، دانشگاه، نمایندگی‌ها، مدارس فوتبال و امور اقتصادی و فرهنگی داشته است، اقدامات ارزشمندی است و بنده امیدوارم باشگاه پرسپولیس در بحث ورزش همگانی - قهرمانی نیز ورود کرده و در توسعه ورزش همگانی فعالیت قابل توجهی داشته باشد. چرا که این باشگاه پرطرفدار به واسطه علاقمندانی که دارد در موضوع ورزش همگانی که مد نظر مقام معظم رهبری است، می‌تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ورزش قهرمانی مثل رسیدن به قله می‌ماند و انتظار ما این است که باشگاه پرسپولیس با ورود به ورزش همگانی در پایه سازی برای معرفی قهرمانان و شکوفایی استعدادهای برتر تاثیر داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان درباره گزارش محمد رویانیان در مورد فعالیت‌های انجام شده در باشگاه پرسپولیس گفت: از گزارش آقای رویانیان تشکر می‌کنم. موفقیت‌های بدست آمده محصول حضور جمعی منسجم، مطلع، همدل و بعضا آشنا به ورزش در مدیریت، هیئت مدیره، معاونین و کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس است. فکر می‌کنم ترکیب خوبی شکل گرفته و باشگاه پرسپولیس که سابقه زیادی دارد، می‌تواند راه ترقی و رشد را طی کرده و به مدارج بالایی برسد.

عباسی افزود: برای بنده به عنوان وزیر ورزش، پرسپولیس و استقلال واحد است. باید به عنوان متولی ورزش کشور انصاف را رعایت کرد. مابقی باشگاه‌ها نیز برای ما قابل احترام و ارزشمند هستند و رشد و پیشرفت آنها نیز زمینه ساز پیشرفت ورزش کشور می‌شود. البته پرسپولیس و استقلال اگر محاسنی داشته باشند این محاسن چندان به ما بر نمی‌گردد؛ اما معایب آن موضوعی است که تجربه ثابت کرده به ما ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: در گزارشی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد، به خوبی مشخص بود که در امور زیربنایی، ورزشی، فرهنگی و علمی اقدامات خوبی انجام شده که قطعا این فعالیت‌ها در سایه فعالیت‌های بسیار شکل گرفته است.

عباسی درباره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. هیچ رشته‌ای در جهان ورزش جذابیت فوتبال را ندارد. اینکه صد هزار تماشاگر به استادیوم می‌روند نشان دهنده جذابیت فوتبال است. پرسپولیس و استقلال همواره مورد توجه هستند و مردم بواسطه علاقمندی توقع دارند. برخی مواقع غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال باعث می‌شود که همه معادلات بر هم بریزد. مثلا همین تیم فوتبال استقلال برای بازی با نماینده عربستان و در شرایطی که در خانه حریف بازی می‌کرد و در سفر هم با مشکلاتی مواجه شده بود، توانست در عربستان به برتری دست یابد اما در تهران و مقابل تماشاگران خودی مغلوب شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مجموع باید بگویم به واسطه اینکه در باشگاه پرطرفداری فعالیت می‌کنید توقع جامعه از تیم و باشگاه بالاست و این انتظار، انتظار به حقی است. جایی فعالیت می‌کنید که دل‌های زیادی به آن وابسته است. باشگاه‌های پرطرفدار نتایجی که کسب می‌کنند با روح و روان و عاطفه مردم سر و کار دارند و همین موضوع مسئولیت مسئولان و اعضای تیم‌های ورزشی آن را بیشتر می‌کند.

عباسی در پایان گفت: از اینکه اقدامات بسیاری طی یکسال اخیر در باشگاه پرسپولیس برای رشد این باشگاه پرطرفدار و مردمی صورت گرفته تشکر می‌کنیم و اینها را اقدامات ارزشمندی می‌دانیم. انتظار ما این است که پرسپولیس در بحث ورزش همگانی - قهرمانی ورود کرده و انتظارات را برآورده سازد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها