نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چیچاریتو در اینتر ، دراکسلر در لیورپول

منبع : تری بال فوتبال جام جم/ با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ های اروپایی بیشترین اخباری که از باشگاه ها منعکس می شود به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان مربوط می شود.
کد خبر: ۵۵۴۵۲۲
همه نقل و انتقالات احتمالی فوتبال اروپا


باشگاه ها از هم اکنون دست به کار شده اند و برای جذب بازیکنانی که گاه حتی شناخته شده هم نیستند حاضرند بیش از 20 میلیون یورو بپردازند. در این میان انتقال مربیان از یک تیم به تیم دیگر که در مواردی کاملا غیر منتظره است جالب توجه به نظر می آید.  در ادامه به بررسی تعدادی از پیشنهادی های اخیر چشمگیر فوتبال اروپا و لیگ های مطرح اروپایی  می پردازیم:
یک فرانسوی دیگر در رئال مادرید
   رئال مادرید برای جذب نیانگ مهاجم آث میلان دست به کار شد و برای راضی کردن سران آث میلان پیشنهادی 15 میلیون یورویی را ارائه داده است. این مهاجم سیه چرده فرانسوی از اواسط این فصل مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است اما سران میلان به شرطی او را به رئال می فروشند که در نقل و انتقالات تابستانی بتوانند جانشین مناسبی برای او پیدا کنند. نیانگ فرانسوی برای پیوستن به رئال مادرید علاقه مندی خود را نشان داده است .
اسپانیول بازیکنان خود را می فروشد
   اسپانیول به دلیل بدهی سنگین مالی و بحران نگران کننده فعلی خود تصمیم دارد در فصل تابستان بخش عمده بازیکنان خود را به فروش برساند. مدیر مالی این باشگاه اسپانیایی اعلام کرده اسپانیول تنها در شرایطی به حالت تعادل می رسد که بازیکنان خود را بفروشد در غیر اینصورت همچنان در بحران مالی باقی می ماند. بازیکنان این تیم ، از جمله کسانی که هم اکنون در ترکیب اصلی به میدان می روند در فصل نقل و انتقالات به تیم های دیگر واگذار می شوند.
ابراز شرمندگی پلگرینی
   مانوئل پلگرینی سرمربی شیلیایی تیم مالاگای اسپانیا به دلیل جدایی قریب الوقوع از این تیم ابراز شرمندگی و خجالت کرد. این مربی که گفته می شود از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد اعلام کرد که به دلیل اوضاع وخیم مالی این تیم امکان همکاری برای فصل آینده وجود ندارد اما بسیار شرمنده است که نمی خواهد دیگر با مالاگا همکاری کند. او گفت: آینده باشگاه مشخص و معلوم نیست . باید ببینیم چه اتفاقی در آینده می افتد. باید به انتظار ماه های آینده بنشینیم اما فکر نمی کنم اوضاع از این بهتر شود.
14 میلیون یورو برای جذب بال بلژیکی
   بورسیا دورتموند آلمان با ارائه یک پیشنهاد نجومی به دنبال جذب بال 21 ساله و بلژیکی تیم چلسی انگلستان است. کوین دی بروین فصل گذشته به دنبال درخشش در ترکیب تیم ملی بلژیک به صورت قرضی از تیم وردبرمن به چلسی پیوست اما اکنون باردیگر در آستانه بازگشت به بوندسلیگا قرار دارد. باشگاه بورسیا دورتموند برای جذب این ملی پوش بلژیکی بیش از 14 میلیون یورو هزینه می کند.
اشتیاق رونی برای تمدید قرارداد
   برخلاف اخباری که مبنی بر حضور وین رونی در فصل آینده لیگ فرانسه به همراه تیم پاری سن ژرمن به گوش می رسد این مهاجم از میل و اشتیاق خود برای تمدید قرار داد با من یونایتد گفت. رونی در حالی از اشتیاق خود برای تمدید قرارداد با من یونایتد گفت که پروسه انتقال او به پاری سن ژرمن فرانسه تکمیل شده است و این مهاجم 27 ساله از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان می رود. رونی به این دلیل به سران منچستر پیشنهاد امضای یک قرارداد جدید داده است که به طور قرضی به فرانسه می رود و پس از بازگشت خود قصد دارد سال های بیشتری در من یونایتد بماند.
بازگشت گیورین به اولدترافورد
   لوک گیورین ، مدافع 20 ساله که فصل گذشته به طور قرضی به تیم رویال آنتورپ رفته بود دوباره به منچستر یونایتد برمی گردد.این مدافع در حالی مشتاق بازگشت به منچستر یونایتد است که رویال آنتورپ پیشنهاد انعقاد قرارداد دائمی به او داده اما وی از پذیرش این پیشنهاد امتناع کرده است.
پاری سن ژرمن نانی را هم می خواهد
   پاری سن ژرمن فرانسه علاوه بر اینکه رونی را برای فصل آینده لیگ فرانسه به تیم خود می آورد دیگر بازیکن منچستر یونایتد یعنی نانی را نیز مدنظر دارد. باشگاه فرانسوی برای جذب نانی پیشنهادی 15 میلیون پوندی را ارائه داده است که هنوز منچستری ها و البته خود رونی به آن واکنشی نشان نداده اند. زلاتان ایبراموویچ سوئدی که هم اکنون در پاری سن ژرمن بازی می کند از رونی و نانی درخواست کرده که هر چه سریع تر به پاریس بیایند و به او و دیوید بکهام بپیوندند.
مین سو فروشی نیست
   باشگاه هامبورگ آلمان تاکید کرد که مهاجم کره ای خود یعنی هانگ مین سون را به هیچ عنوان به لیورپول نمی فروشد. مین سو که در بوندسلیگا عملکردی فوق العاده داشته در آخرین بازی خود یک گل به ماینس زد تا شمار گل های خود را به عدد 11 برساند. تاتنهام و البته لیورپول مشتریان پر و پاقرص این مهاجم کره ای هستند که حاضرند برای این بازیکن بیش از 15 میلیون پوند بپردازند اما هامبورگ به هیچ عنوان راضی نیست که ستاره کره ای خود را به این تیم ها واگذارکند.
مربی شاختار در اینتر
   مربی تیم شاختار دونتسک اوکراین در آستانه قبول مربی گری تیم اینترمیلان قرار دارد . میچا لوچسکو تاکید کرد که هنوز هیچ خبری از انعقاد قرارداد با اینتر میلان نیست اما احتمال زیادی دارد که از فصل آینده در سری آ مربی گری کند.  این مربی رومانیایی عنوان داشت: من هنوز کارم را در شاختار تمام نکرده ام ، زمانی که وظیفه ام را در این تیم انجام دادم با خیال آسوده تری می توانم به پیشنهادی که از اینترمیلان دارم فکر کنم.
والدس به آرسنال نمی رود
   سنگربان تیم بارسلونای اسپانیا که پیش از این از جدایی خود از جمع کاتالان ها خبر داده بود یک فصل دیگر در این تیم باقی می ماند. ویکتور والدس دو ماه پیش از علاقه مندی خود برای پیوستن به آرسنال خبر داد و ونگر نیز چراغ سبز خود را به این دروازه بان نشان داد اما گویا راهی برای پیوستن والدس به آرسنال وجود ندارد. مدیر برنامه های والدس اعلام کرد: والدس یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و با توجه به این موضوع بعید است که بخواهد به تیم دیگری برود. البته اگر قرار است والدس از بارسلونا برود باشگاه باید موافقت کند که بعید است .
بارسلونا منتظر چراغ سبز سانتوس
  بارسلونای اسپانیا برای انعقاد قرارداد با نیمار برزیلی منتظر پاسخ مثبت باشگاه سانتوس برزیل است. هم اکنون پدر این بازیکن برزیلی در بارسلونا به سر  می برد تا مراحل انتقال پسرش به بارسا زودتر طی شود. چندی پیش مارکا فاش کرد که نیمار در لیست خریدهای تابستانی بارسلونا نفر اول است و این باشگاه برای خرید این بازیکن تمام تلاش خود را می کند. گفته می شود که  بارسلونا برای خرید این بازیکن بیش از 22 میلیون یورو هزینه خواهد کرد.
سرمربی اورتون، سرمربی شالکه می شود
   سرمربی کنونی تیم اورتون به احتمال بسیار زیاد فصل آینده در بوندسلیگا مربی گری خواهد کرد. دیوید مویس سرمربی تیم اورتون در پایان این فصل به کار خود در اورتون پایان می دهد که در اینصورت مقصد بعدی او آلمان و تیم شالکه خواهد بود. او مذاکرات رسمی را با تیم شالکه از ماه مارس آغاز کرده و توافقاتی هم حاصل شده است.
نام این آلمانی را نمی گویند
   مدیر عامل باشگاه بارسلونای اسپانیا اعلام کرد که این تیم به دنبال جذب یک بازیکن آلمانی است که نام این آلمانی تا پایان فصل اعلام نخواهد شد. ساندرو راسل گفت: بازیکن بورسیا دورتموند مد نظر ما قرار دارد و او را هر شکل ممکن برای فصل آینده جذب می کنیم. وی افزود: این بازیکن آلمانی واقعا بی نظیر است اما نام او را نمی گوییم چون به محض اینکه نامش را بر زبان بیاورم قیمتش دو برابر می شود که این اصلا برای ما خوشایند نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحمت
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
با عرض سلام وخسته نباشید به نظر من خوب بود

نیازمندی ها