رقابت مسی و رونالدو برای تصاحب توپ طلای اروپا

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در حالی به پایان خود نزدیک می شود که رقابت دریافت جایزه کفش طلا برای آقای گل بازی ها ظاهرا فقط دو رقیب اصلی دارد.
کد خبر: ۵۵۲۸۰۲
رقابت مسی و رونالدو برای تصاحب توپ طلای اروپا


به گزارش ساکرنت، این دو نفر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هستند چرا که بوراک ایلماز محروم شده و تیم گالاتاسرای نیز در آستانه حذف از این مسابقات قرار دارد.
آخرین باری که بازیکنی غیر از رونالدو و مسی کفش طلای لیگ قهرمانان را برد، رقابت های فصل 2006 - 2007 بود که به کاکا از تیم آ.ث میلان رسید.
بوراک ایلماز نزدیک ترین رقیب رونالدو و مسی بود که پیش از این 8گل از جمله در جریان پیروزی مقابل شالکه و گل پیروزی مقابل منچستریونایتد را زده اما اکنون از بازی با رئال مادرید محروم است و تیم او گالاتاسرای هم بعد از شکست 3 بر صفر در بازی رفت، شانس زیادی برای صعود ندارد.
در حال حاضر رونالدو 9 گل و مسی 8 گل برای خود در مسابقات فصل جاری ثبت کرده اند.
بوراک هشت گل زده است و لاوتزی از پاری سن ژرمن با 5 گل در مکان بعدی قرار دارد. البته مولر از تیم بایرن مونیخ و لواندوفسکی از بوروسیا دورتمند نیز 5 گل دارند.
هر کدام از این بازیکنان در صورت صعود تیم هایشان به فینال، شانس حضور در چهار بازی دیگر را خواهند داشت تا آمار گل هایشان را بیشتر کنند.
در حال حاضر گل های رونالدو از دیگران بیشتر است اگرچه بر اساس آمار سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، مسی نرخ حملات بیشتری نسبت به رونالدو در این فصل داشته است. متوسط گل های این بازیکن آرژانتینی یک گل در 88.5 دقیقه است در حالیکه این آمار برای رونالدو یک گل در هر 90 دقیقه ثبت شده است.
به گزارش ایرنا؛مسی در چهار سال گذشته همواره جایزه کفش طلای لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرده است و برای پنجمین جایزه متوالی تلاش خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها