تولید انیمیشن هرمز و افسانه گمشده در مرکز خلیج فارس

انیمیشن هرمز و افسانه‌های گمشده در 13 قسمت یازده دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و کارگردانی جمال رحمتی به سفارش صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تهیه و تولید می شود.
کد خبر: ۴۲۲۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازسایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما ،‌جمال رحمتی درخصوص داستان این مجموعه گفت: انیمیشن هرمز و افسانه‌های گمشده داستان پسر بچه‌ای به نام هرمز است که در زمان‌های قدیم در بندر عباس زندگی می کند. او به همراه دوستان خود (دلاوران کشتی خورشید) برای به دست آوردن کتاب دانش بشری به راه می افتند، در این میان شخصیت منفی داستان موانعی را سر راه هرمز و دلاوران کشتی خورشید قرار می‌دهد. دلاوران با پیدا کردن کتیبه های راهنما لحظه به لحظه به هدفشان نزدیک می‌شوند و در ادامه اتفاق‌هایی می افتد.

رحمتی هدف از تولید این مجموعه را به تصویر کشیدن داستانی با موضوع محلی عنوان کرد و افزود: با توجه به این که این مجموعه با ویژگی های محلی تولید می شود برای مخاطبان ایرانی جذابیت های لازم را خواهد داشت.

وی به ویژگی‌های این مجموعه اشاره کرد و بیان داشت: طراحی کاراکترها به دور از کلیشه‌های رایج صورت گرفته است و پس زمینه ها با گرایش تصویرسازانه و توسط تصویرگران حرفه‌ای انجام گرفته است تا بتواند مخاطبان زیادی را با این مجموعه همراه کند.

رحمتی با اشاره به اینکه مدت زمان پیش تولید این مجموعه سه ماه بوده است ابراز داشت: تولید این  انیمیشن از فروردین 88 آغاز شد و پایان تیرماه سال جاری آماده پخش شد. 

وی با بیان این که تکنیک مورد استفاده در این انیمیشن کات اوت است که در محیط 3 بعدی یاخته شده است، تصریح کرد: با گنجاندن طنز در روایت و در انیمیت و خلق تصاویری جذاب بصری درتلاشیم مجموعه‌ای مخاطب پسند تولید کنیم.

برخی از عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از: 

تهیه کننده و کارگردان: جمال رحمتی/ انیمیت: سمیرا آدینه، شیدا جمالی، مریم فرحزادی، علیرضا صانعی، مهدخت دامغان پور ، ساناز شاهرخشاهی/ موسیقی: دیوید گالوسیان/ نویسنده: بهزادخداپرستی / لی‌اوت، استوری برد و طراح کاراکتر: هادی رحمتی/ فضاسازی: افسانه صانعی/ صدا: حامد حسین خانی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها