فیلم تلویزیونی «کوچه هفتم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما که به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی سعید منتظر المهدی برای پخش در اربعین حسینی (ع) مراحل تولید را به اتمام رسانده و تا اوسط دی ماه برای پخش از شکه دو سیما تحویل شبکه می شود.
کد خبر: ۳۷۵۷۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، فیلم تلویزیونی «کوچه هفتم» تصویری از باید ها ونباید های زندگی، محصور شدن در کوچه و پس کوچه های تردید و سرانجام امید در رسیدن به واقعیتهاست که در حصار نگاه و باوری خالصانه از سوی کودکی 7 ساله بیان می شود.

این فیلم که هم اکنون تدوین نهایی و ساخت موسیقی را پشت سر می گذراند با مضمونی مذهبی و کودک داستان زندگی احسان پسر 7 ساله ای را به تصویر می کشد که تلاش دارد مظلومیت پدرش را اثبات کندو برای اثبات بی گناهی پدرش تا اربعین حسینی (ع) وقت دارد و ...

فیلمنامه «کوچه هفتم» به قلم تمجیدی و مریم منشی زاده به رشته تحریر در آمده و سیاوش طهمورث و جعفر دهقان، نگین صدق گویا، مجید شهریاری و سعید نوراللهی از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفانی نقش پرداخته اند.

این فیلم تلویزیونی در شهر اصفهان تصویربرداری شد، و در کنار داستان اصلی به بافت های تاریخی شهر اصفهان که نمادی از فرهنگ و تمدن دیریینه این آب و خاک است نیز پرداخته شده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

تصویربردار: هوشنگ غفوری،صدابردار: وحید سلطانی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مسعود حقی،تدوین: روزبه کلباسی،مدیر تولید: سعید علیجانی،طراحی گریم: محمد ضیایی،موسیقی: امید کرامتی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها