سریال «همراز» به کارگردانی سامان مقدم ، در 15قسمت 30دقیقه ای همزمان با شروع ماه مبارک رمضان از شبکه سوم پخش می شود.
کد خبر: ۱۶۲۵۱

سید سعید رحمانی ، نویسنده این سریال با توضیح این مطلب که تم اصلی این اثر تحول است ، گفت: واقعیت این است که تهیه سریالی با موضوع «تحول» خیلی مشکل است.

این که شخصیتی را به طور معقول در طول داستان از زمینه سیاه به زمینه سفید بیاوریم و او را به نقطه ای برسانیم که وادار شود به عملکرد گذشته اش ، بیندیشد آن هم به گونه ای که مخاطب احساس مصنوعی بودن نکند برای گروه سازنده و من خیلی مهم بود.

رحمانی ، ویژگی متن این سریال را روایت اول شخص بودن آن دانست و تصریح کرد: تقریبا در اکثر سکانس های این سریال ، قهرمان اصلی حضور دارد که این موضوع باعث می شود امکان تجربه شهودی به مخاطب داده شود؛ هر چند که این کار برای من خیلی سخت و دشوار ولی جذاب بود.

علیرضا افخمی ، ناظر کیفی این سریال نیز به نوع تدوین آن اشاره کرد و گفت: ریتم تدوین در این سریال تابع اتفاقات هر صحنه است ، یعنی در صحنه های احساسی ، ریتم آرام و ملایم و در صحنه های تعقیب و گریز این ریتم تند می شود.

افخمی ، مهمترین ویژگی این سریال را مفرح بودن آن دانست و گفت : این سریال از نظر ساختاری خوب و محکم است که به نظرم برای مخاطب هم جذاب و گیراست. «همراز» داستان شخصی به نام سیاوش است که بعد از تحمل سالها حبس ، از زندان آزاد می شود.

او که به دلیل سرقت از یک جواهر فروشی بزرگ دستگیر شده ، در شب حادثه طی نقشه ای اصلان ، دوست و عامل اصلی اجرای سرقت را فراری می دهد و خود گرفتار می شود ، سیاوش در طول حبس از محل اختفای جواهرات سخنی به میان نمی آورد و وقتی که آزاد می شود ، متوجه می شود که اصلان ناپدید شده است و... برخی از دست اندرکاران این سریال عبارتند از: تهیه کننده : رامین عباسی زاده ، موسیقی : مجید اخشابی ، مدیر تصویربرداری : اسفندیار شهیدی ، صدابردار: احمد پولی بابایی ، تدوین : سمیرا غلام زاده ، عکس : محمد فوقانی ، بازیگران : ابوالفضل پورعرب ، آناهیتا نعمتی ، عنایت بخشی ، محمود اردلان ، مجید مشیری ، عسکر قدس ، اسماعیل شنگله ، محمدرضا داودنژاد، الیزابت امینی و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها