تهیه کننده فصل دوم سریال «نون. خ» خبر داد که این سریال تا اوایل آبان ماه کلید می‌خورد.
کد خبر: ۱۲۲۸۹۴۰
فصل دوم سریال «نون. خ» اوایل آبان کلید می خورد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فرجی تهیه کننده فصل دوم سریال «نون. خ» با اشاره به نگارش فیلمنامه این سریال که قرار است به کارگردانی سعید آقاخانی برای رمضان ۹۹ ساخته شود گفت: امیر وفایی نویسنده سریال در حال نگارش فیلمنامه است و اخیرا محمد تنابنده هم به او اضافه شده و تاکنون هشت قسمت از سریال نوشته شده است.

وی درباره تعویق در زمان شروع تصویربرداری سریال نیز بیان کرد: باید فیلمنامه آماده شود تا بتوانیم سریال را کلید بزنیم. از طرفی تعداد قسمت‌های سریال هم افزایش یافت و به ۲۵ قسمت رسید. امیدواریم بتوانیم سریال را بین اواخر مهرماه تا اوایل آبان ماه کلید بزنیم.

تهیه کننده «نون. خ» با اشاره به لوکیشن‌هایی که برای تولید سریال بازبینی شده است، اضافه کرد: لوکیشن‌هایی در این مدت بازبینی شد و ان شاءالله تصویربرداری سریال را از کرمانشاه آغاز می‌کنیم. البته شهر‌های دیگری هم در قصه داریم که به مرور درباره آن‌ها هم توضیحاتی داده می‌شود.

وی در پایان در واکنش به مشکلات مالی سازمان که باعث شده است برخی پروژه‌ها همچنان در صف تولید باقی بمانند، ابراز کرد: این مشکلات و فشار‌های مالی همچنان وجود دارد و ما هم مستثنی نیستیم.فصل اول سریال «نون. خ» با محوریت شخصیت‌های کرد نوروز امسال از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و … به ایفای نقش پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها