روز سه شنبه سوم اردیبهشت در حاشیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو احمد ندیر مدیر ارشد نوآوری و توسعه تکنولوژی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه(ABU)از مجموعه ایران صدا بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۵۶۷
بازدید مدیر ارشد نوآوری و توسعه تکنولوژی «ABU» از مجموعه ایران صدا

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی چندرسانه ای و فضای مجازی ایران صدا، احمد ندیر سوالاتی در مورد نحوه کار و توسعه سیستم های جامع ایران صدا و تأثیری که در فرآیند تولید برنامه های رادیویی دارد را پرسید که مهدی شاملو مدیر چند رسانه ای و فضای مجازی ایران صدا، خانواده سیستم های جامع ایران صدا را با تکیه بر سیستم های مخاطب محور، سیستم های جامع تولید و پخش، مدیریت گردش کار و سیستم های بازخورد مخاطبین توضیحاتی را ارائه داشتند که مورد توجه و استقبال ایشان قرار گرفت.

همچنین شاملو بیان داشت که چه خدمات و سرویس هایی در اختیار برنامه سازان قرارگرفته تا به لحظه با مخاطبین ارتباط داشته باشند و براساس بازخورد مخاطبین سیاست های برنامه سازی را مشخص و به تهیه و تولید برنامه های رادیویی بپردازند.

احمد ندیر ارزیابی خود از سیستم های به کار گرفته شده در ایران صدا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و آن ها را در تراز جهانی دانست.

ایشان در جمع بندی این بازدید، ایران صدا را به عنوان یکی از حوزه های پیشتاز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در فرآیند استفاده از تکنولوژی روز و به خدمت گرفتن تکنولوژی برای استفاده برنامه سازان عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها