دکتر علی عسکری در نشست سراسری مدیران رسانه ملی عنوان کرد؛

آغاز دهه پنجم انقلاب، نقطه عطف فروپاشی آمریکا

رئیس رسانه ملی گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۸۶
آغاز دهه پنجم انقلاب، نقطه عطف فروپاشی آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی عسکری در نشست سراسری مدیران رسانه ملی با عنوان «راهبرد‌های صدا و سیما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی»، با تاکید بر شکست جنگ تمام عیار آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران بر نقش بی بدیل صدا و سیما در مقابل امپراطوری رسانه‌ای دشمن تاکید کرد و گفت: جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امسال با شکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد و در دهه پنجم انقلاب اسلامی فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۹۷، نقطه عطفی در ادامه زوال آمریکاست که ملت ایران آثار آن را امروز نظاره گر هستند.

دکتر علی عسکری، سفر ناکام چند روز گذشته پمپئو وزیر خارجه آمریکا به چند کشور منطقه، سفر مخفیانه و پنهانی اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عراق و سیاست‌های شکست خورده این کشور در جهان، منطقه و در قبال ایران را بخشی از نشانه‌های زوال آمریکا بیان کرد که با اقتدار ایران اسلامی و ایستادگی محور شرق از جمله روسیه و چین در مقابل یکجانبه گرایی‌های آمریکا زمینه زوال و فروپاشی این کشور را تا سال ۲۰۲۰ بیش از گذشته فراهم کرده است.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به فعالیت محدود کمتر از دو شبکه تلویزیونی در ابتدای انقلاب اسلامی، گفت: امروز ۶۶ شبکه تلویزیونی و ۹۰ شبکه رادیویی ظرفیت بزرگ رسانه ملی به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های رسانه‌ای جهان است که در شرایط خطیر کنونی تمام قد در مقابل بیش از ۲۷۰ شبکه ماهواره‌ای رقیب و معاند که تحت رهبری سازمان امنیت ملی آمریکا (CIA) فعالیت می‌کنند، ایستاده است.

وی افزود به استناد گزارش مرکز آمار ایران که به تازگی منتشر شد رسانه ملی ۹۱ و چهار دهم درصد مخاطب دارد و به اذعان مرکز افکار سنجی رسانه ملی این آمار ۸۰ درصد است و در بخش خبر نیز آمار حدود ۷۰ درصد مخاطبان اخبار رسانه ملی، همگی حاکی از شکست طراحی و صف بندی رسانه‌ای دشمن علیه صدا و سیما و انقلاب اسلامی است.

دکتر علی عسکری ایمان، عمل و مدیریت انقلابی را از ملزومات دهه پنجم انقلاب اسلامی دانست و گفت: خوشبختانه رسانه ملی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است و همگام با مردم در صحنه فعالانه حضور خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها