رسانه ملی با تکیه بر زحمات و تلاش نیروهای خلاق و زحمتکش خود و دقت و برنامه ریزی معاونت های توسعه و فناوری رسانه، سیما، صدا، منابع مالی و سرمایه انسانی ، زمینه و مرکز تولید و فنی سیما توانسته است مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 را به خوبی پوشش دهد.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۲۱
سربلندی رسانه ملی در مستطیل سبز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بیست‌ویکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 به پایان خود رسید و با وجود مشکلات فراوان، فشارها و تحریم‌های مختلف، رسانه ملی با تلاش، دقت و برنامه‌ریزی معاونت‌های توسعه و فناوری رسانه، صدا و مرکز تولید و فنی سیما، زمینه پخش مستقیم جام‌جهانی روسیه را فراهم آورد و مردم با خیال آسوده، یک ماه پای گیرنده‌های خود شنونده و بیننده 64 مسابقه فوتبال جام‌جهانی بودند.رسانه ملی با تکیه بر زحمات نیروهای خلاق و زحمتکش خود، حتی زمینه‌های پخش مسابقات در سالن‌های سینما و... را فراهم کرد و میلیون‌ها ایرانی، مخاطب ویژه برنامه‌های جام جهانی در شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و تلویزیون تعاملی بودند.

از سوی دیگر با غرورآفرینی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال، به طور میانگین هر شب بیش‌ از چهار میلیون ایرانی با برنامه 2018 شبکه سه سیما ارتباط پیامکی داشتند تا بتوانند نتایج نهایی 64 مسابقه فوتبال را پیش‌بینی کنند.

در کنار این آمارها باید به تلاش‌های شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی مانند شبکه‌های ورزش، خبر، پویا، رادیو ورزش و... نیز اشاره کرد که با پخش ویژه برنامه‌های متنوع، شنوندگان و بینندگان ثابت رادیویی و تلویزیونی را برای خود رقم زدند.

در جریان برگزاری جام جهانی 2018، مرکز تولید و فنی سیما استودیو 11 جام جم را برای پخش ویژه برنامه 2018 به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور آماده کرد و اقدامات ویژه و گسترده‌ای انجام داد.

راه‌اندازی سیستم ارتباط زنده اینترنت با تلاش همکاران بخش های فنی و انفورماتیک ، راه اندازی بخش ویژه گزارشگری زنده ، نصب و راه اندازی سیستم تدوین زنده ، سیستم های فوق پیشرفته تصویر برداری استودیویی و تجهیز استودیوها به نمایشگرهای عظیم برای بالا بردن کیفیت ویژه برنامه هایی مثل 2018 و فصل داغ فوتبال و ایجاد امکانات برای ارتباط اینترنتی با کارشناسان خارج از کشور با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته همگی حاصل تلاشی مضاعف و جهادی کارکنان صدا و سیما بود تا مخاطبان با خیالی آسوده بتوانند بازی های مورد علاقه خود را با کیفیت بالای اچ دی مشاهده کنند.

حاصل این تلاش ها در نظر سنجی ها نشان داد مخاطبان فوتبال دوست درصد بالایی از رضایت مندی را از صدا و سیما به خاطر پخش مستقیم بازی های جام جهانی 2018 روسیه داشته اند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها