مسابقه تلویزیونی «منچ» کاری از گروه تهران و شهروندی به تهیه کنندگی و طراحی عباس مهین رنجبر و کارگردانی داریوش کفایتی برای شبکه پنج سیما تولید می شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۳۶
مسابقه منچ در شبکه پنج

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، عباس مهین رنجبر طراح و تهیه کننده این مسابقه گفت: مسابقه تلویزیونی منچ بر گرفته از بازی سنتی منچ است اما در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی های محلی و ورزشی برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه در بخش اول ۳۳ قسمت تولید و پخش خواهد شد. در هر برنامه چهار تیم پنج نفره ( آقایان) به رقابت در مسیر مسابقه منچ می پردازند.هر تیم یک نفر سرگروه، یک نفر بعنوان یار عملیاتی وسه نفر جهت حرکت در مسیر پله های منچ و موانع طراحی شده شرکت خواهند کرد.

رنجبر گفت: در هر برنامه بعد رسیدن سه نفر از گروه به مسیر پایانی بعنوان قهرمان معرفی و جوایز نفیس خود را دریافت می کنند. در ۳۲ برنامه ۳۲ تیم قهرمان با ثبت بیشترین امتیاز در جدول مسابقات معرفی میشوند. چهار تیم برتر که بالاترین امتیاز و رکورد را در این جدول ثبت کنند در قسمت ۳۳ برنامه و فینال حضور داشته با رقابتی سخت تر بعنوان قهرمان قهرمان به جایزه ویژه دست خواهند یافت.

وی تاکید کرد: سر گروه ها میتوانند با مراجعه به سایت شبکه پنج سیما ثبت نام کرده و بعد از تایید ثبت نام از طریق کانال تلگرام menchtv5@ هماهنگی ها انجام و اطلاع رسانی می‌شود.

رنجبر تصریح کرد: هر تیم میتواند ۲۰ نفر بعنوان تماشاگر و هوادار جهت حضور در این برنامه معرفی کند. یک نفر بعنوان سرپرست خانواده یا نماینده تماشاگران در سایت ثبت نام میکند و منتظر تماس از طریق کانال تلگرام منچ می ماند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها،شرکت ها،ارگانها، ادارات نیز میتوانند با مراجعه به سایت و ثبت نام اولیه جهت حضور در این برنامه با ما در ارتباط باشند.

طراحی دکور این مسابقه را فرهاد عزیزی فرد و اجرای آن را احمد و مجید رجبی برعهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها