تشکر وزیر کشور از رسانه ملی

وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران از تلاش صدا سیما در اطلاع رسانی در زمینه حضور زائران اربعین در عراق قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۱۸
تشکر وزیر کشور از رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی که برای بازدید از مرز مهران و روند بازگشت آخرین زائران اربعین به کشور به استان ایلام سفر کرده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدلله با برنامه ریزی بسیار خوبی که امسال داشتیم و همکاری بسیار عالی همه دستگاه های اجرایی، توانستیم مراسم اربعین بسیار خوبی را برگزار کنیم .

وزیر کشور تصریح کرد: تلاش اعضای شورای محترم تامین، دستگاه های اجرایی، استانداران محترم، فرمانداران و بالاخص مردم در کنار اطلاع رسانی خوبی که صدا و‌سیما داشت، باعث شد امسال، تردد زائران با هیچ مشکلی رو به رو نباشد.

وی برنامه های صدا و سیما برای آگاه سازی زائران را پیش از آغاز راهپیمایی اربعین، در مرزهای کشور هنگام ورود و خروج زائران و حتی در عراق، بسیار موثر در این روند توصیف و از صدا و سیما به خاطر این حجم از تبلیغات روشنگرانه تشکر کرد.

رحمانی فضلی گفت: صدا و سیما هم برنامه های مناسبتی خوبی داشت و هم با اطلاع رسانی در باره قوانین خروج از کشور ،زائران را به خوبی از روند تردد قانونی آگاه کرد.

لازم به ذکر است که امسال علاوه بر صدها برنامه تولیدی و خبری که پیش از آغاز راهپیمایی اربعین در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون پخش شد، بیش از 60 واحد سیار و SNG، بیش از 100 گزارشگر و برنامه‌ساز و 33 گروه مستندساز از مراکز استان‌ها به عراق اعزام شدند و رسانه ملی، مسیر نجف تا کربلا را پوشش کامل رسانه‌ای داد.

رادیو اربعین امسال تا عمق خاک عراق هم گسترش داشت و شبکه‌های عراقی نیز بیش از گذشته به پوشش این راهپیمایی اقدام کردند و بیش از 200 شبکه زیر مجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی این حرکت عظیم را پوشش دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها