آمارها حاکی از آن است که بیشتر سوءاستفاده‌ها، اعتیاد، دزدی و دیگر بزه‌ها در شرایطی رخ داده که اگر افراد مهارت گفتن «نه» را داشتند، دچار آن خطا نمی‌شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۷۸
روایت کاهش بزهکاری در «در امتداد فلق» +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، دوربین «در امتداد فلق» امروز شنبه 29 مهر به بخش ملک آباد استان البرز رفته و فعالیت های حجت الاسلام رسولی روحانی مستقر سازمان تبلیغات اسلامی در این منطقه را به تصویر کشیده است.

وی با آموزش مهارت «نه» گفتن به جوانان و نوجوانان، توانسته به میزان قابل توجهی از بزه های ناشی از نداشتن این مهارت از جمله اعتیاد بکاهد.

حجت الاسلام رسولی معتقد است والدین، مربیان و مسئولان مراکز آموزشی به عنوان الگو می‌توانند این مهارت را به خوبی و به موقع به جوانان و نوجوانان آموزش دهند البته به شرطی که آنها خود شیوه صحیح پاسخ‌ دهی منفی را فرا گرفته باشند و به راحتی از کلمه «نه» استفاده کنند تا آموزش مؤثری داشته باشند.

این روحانی با غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان و همچنین آموزش مهارت نه گفتن توانسته به میزان قابل توجهی این آسیب اجتماعی را در منطقه محل استقرار خود کاهش دهد.

مهران رستمی تهیه کننده، مهدی رمضانی کارگردان و عباس لهراسبی مجری طرح مستند در امتداد فلق هستند که امروز حوالی ساعت 16:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها