برنامه خندوانه شب گذشته نتایج مرحله فینال مسابقه «خنداننده شو» اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۶۳
برنده فینال خنداننده شو اعلام شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه خندوانه نتایج مرحله فینال مسابقه «خنداننده شو» اعلام شد.

رامبد جوان، حسن معجونی و اشکان خطیبی که مربیان این مسابقه بودند در برنامه حضور داشتند و شقایق دهقان به دلیل همزمانی سفر و تمرین تئاتر نتوانست حضور پیدا کند.

شب گذشته بعد از چهار ماه برنده مسابقه فینال خنداننده شو مشخص شد.

قبل از اعلام نتایج، ویدئویی از برنامه‌های گذشته دو کمدین خنداننده شو پخش شد، مربیان و هم گروهی این دو استندآپ کمدی نظرات خود را بیان کردند.

احسان کرمی که اجرای برنامه را بر عهده داشت نتایج آرا مردمی را اعلام کرد، میثم درویشان‌پور توانست یک میلیون و ۹۳۷ هزار و ۹ از مجموع 3 میلیون و ۴۶۱ هزار و ۱۹۷ رای، را سهم خود کند و به عنوان نفر اول مسابقه خنداننده شو معرفی شود. اشکان خطیبی مدال و جوایز را به درویشان‌پور اهدا کرد.

جوایز مجید افشاری که نفر دوم مسابقه خنداننده شو شد را حسن معجوبی تقدیم کرد.

بعد از اهدای جوایز مربیان نظرات خود را بیان کردند جوان گفت: به هر دو کمدین تبریک می‌گویم امیدوارم موفق باشید.

معجونی ضمن تبریک به کمدین‌ها بیان کرد: همه اتفاقات خوب بود اما از فشارهای فضای مجازی راحت شدیم چرا که ما تئاتری‌ها عادت به حاشیه نداریم.

اشکان خطیبی گفت: اول شدن درویشان‌پور ابتدا متعلق به تیم من است و بعد رقیب‌های میثم است چرا که این رقیب‌های سرسخت باعث رشد میثم شدند. البته در این مدت اتفاقات مختلفی در مسابقه خنداننده شو رخ داد. تمام نوشته‌های میثم برای خودش بود و ما آنها را بررسی کردیم. درباره کپی کردن باید بگویم که بزرگ‌ترین کمدین‌های جهان به کپی کردن از کمدین‌های دیگر اعتراف کردند چه خوب است که ما هم از چیزهای خوب دیگران کپی کنیم.

بعد از اعلام نتایج مسابقه «خنداننده شو» امیر کربلایی‌زاده استندآپ کمدی خود را پیرامون همین موضوع استندآپ اجرا کرد.

در بخش پایانی برنامه خندوانه نیز اشوان خواننده پاپ کشور قطعه «چه خوبه حالم» را اجرا کرد.

گفتنی است؛ مسابقه فینال خنداننده شو پنجشنبه شب گذشته، بین مجید افشاری و میثم درویشان‌پور در برج میلاد تهران برگزار شد. خندانندشو مسابقه استندآپ کمدی مردمی بود که طی آن شرکت‌کنندگان در گروه‌هایی جداگانه و زیر نظر مربیان خود (رامبد جوان، اشکان خطیبی، حسن معجونی و شقایق دهقان) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها