شب گذشته، برنامه دورهمی میزبان بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون بود.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۴۲
بیتا فرهی: همیشه نقش آدم پولدارها به من پیشنهاد می‌شود! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته، برنامه دورهمی میزبان بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون بود. مهران مدیری در این برنامه درباره بی‌پولی صحبت کرد.

پس از اجرای چند بخش نمایشی، فرهی روی صحنه حاضر شد و در پاسخ به سوال مدیری درباره شخصیت واقعی‌اش گفت: زن قوی هستم و دلیلش مواجه شدن با مسائلی است که به نوعی شخصیت من را ساخته است.

وی افزود: می‌توانم به مشکلاتی که در زندگی داشتم اشاره کنم؛ زمان فوت مادرم دچار بیماری جسمی و روحی شدم اما توانستم با آن کنار بیایم. البته مرگ مادر همواره بر روحیه من تاثیر گذاشته است. دوران خیلی سختی را گذراندم. در خانواده متوسط نه پولدار اما با فرهنگ و اصیل به دنیا آمدم. البته همیشه نقش‌ آدم‌های پولدار به من پیشنهاد می‌شود و این موضوع من را آزرده می‌کند؛ به دلیل اینکه من دوست دارم نقش‌های متفاوت بازی کنم.

بازیگر «طلسم شدگان» اظهار داشت: من اصلاً از تجمل خوشم نمی‌آید اما سلیقه را دوست دارم. من خودم بارها به کارگردان‌هایی که با آنها کار کردم پیشنهاد دادم، نقشی برایم بنویسید که دور از تجمل اما شیک باشد.

فرهی در خصوص آشنایی خود با داریوش مهرجویی گفت: از سینما دور بودم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم هنرپیشه شوم. سال 68 آقای آذر در خانه دایی‌ام من را دید و به آقای مهرجویی معرفی کرد. من اصراری به بازیگری نداشتم؛ شاید شانسم بود.

وی درباره حضور خود در فیلم هامون عنوان کرد: بازی در هامون برایم سخت نبود، اما برخی از آدم‌ها فکر می‌کردند خودم را تکرار کردم، اما اینگونه نبود. نقش من نماد یک زن عاشق روشنفکر شیک هنرمند بود که بعد از سال‌ها در سینمای ایران دیده شد.

بازیگر هامون درباره موفقیت این فیلم اظهار داشت: با شناختی که از آقای مهرجویی داشتم، می دانستم که یکی از بهترین کارگردان‌های سینماست. از اینکه فیلم هامون درخشید خیلی خوشحالم. البته در این فیلم خسرو شکیبایی بسیار همراه خوبی بود و به من کمک‌های بسیاری کرد. در ادامه وی به بازی در سریال های ولایت عشق و طلسم شدگان اشاره کرد.

فرهی در ادامه درباره نقش‌هایی که به او پیشنهاد می‌شود، گفت: گله‌ای دارم و آن هم نقش‌های تکراری است که به من و امثال من پیشنهاد می شود. چرا فقط نقش مادری که مدام گریه می‌کند، به ما پیشنهاد می‌شود. مهم این است که ما زن هستیم، احساسات داریم پس می‌توانیم در نقش های دیگری هم بازی کنیم. من همان اندازه که می‌توام در نقش یک مادر ظاهر بشوم، می‌توانم همسر خوبی هم باشم. باید نقش‌های متفاوتی را برای ما بنویسند.

در بخش پایانی بیتا فرهی به این موضوع اشاره کرد که اگر بازیگر نمی شد، دوست داشت یک کتاب‌فروشی کوچک داشته باشد.

فرهی در پایان یک کشکول به موزه دورهمی اهدا کرد. مدیری نیز به دلیل علاقه این بازیگر به گل، یک سبد گل به او تقدیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها