رامبد جوان شب گذشته از جدایی جناب خان از خندوانه به طور رسمی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۵۲۵
توضیحات رامبد جوان درباره جدایی جناب خان از خندوانه

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان با میزبانی از محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه، از قطعی بودن خداحافظی جناب خان از «خندوانه» خبر داد و در خصوص جزئیات حواشی و جدایی این این شخصیت عروسکی با «خندوانه» گفت.

«خندوانه» در شبی که گذشت با اجرای استنداپ کمدی امیر کربلایی زاده و گزارش تصویری از گفتگوی حسین رفیعی آغاز شد و کارگردان و مجری این برنامه با میزبانی از صداپیشه جناب خان از علاقه مندی ها و نحوه پرداخت صدا به عروسک ها پرسیدند.

بحرانی در ابتدا با بیان اینکه باعث افتخارم است به عنوان اولین مهمان در فصل جدید «خندوانه» حضور دارم، به اجرا و صداپیشگی 4 شخصیت عروسکی؛ جناب خان، ببعی، آقای همساده و استاد همه چی دون اشاره کرد و درخصوص دیده شدن و یا محبوب شدن با صدای عروسک در بین مردم گفت: از همان ابتدای کار ترجیح قلبی بر این بود که کسی نداند چه کسی پشت جناب خان است، اما دیده شدن گاهی اتفاق خوبی است، در واقع صداپیشگی با بازیگری فرقی ندارد، صداپیشگی برای عروسک یعنی ما داریم نقش عروسک را بازی میکنیم و این تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: همیشه به تمام عروسک ها، مخصوصا جناب خان نگاهی مستقل داشتم و هرکدام را شخصیتی مجزا می دانم، الان هم دلم برای برادر و رفیق خوبم جناب خان تنگ شده و هرگز دوست نداشتم روی این صندلی بنشینم و درباره رفیقم جناب خان صحبت کنم ، اما زندگی می گذرد و خوب و بد جریان دارد.

در ادامه صحبت های بحرانی، کارگردان این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه خندوانه خودش باید در خصوص ابهامات حذف جناب خان پاسخگو باشد، اظهار داشت: جناب خان یکی از عناصر مهم در خندوانه بود که دیگر در ادامه فصل جدید آن را نداریم، اما همکاری خودمان را با محمد بحرانی در بخش های دیگر ادامه خواهیم داد.

جوان پیرامون دامن زدن رسانه ها و ساخت حواشی مبنی بر حذف جناب خان و صحبتهای سعید سالارزهی صاحب امتیاز این شخصیت عروسکی تصریح کرد: بارها در رسانه و اخبارهای رسیده از حذف جناب خان، به نقل از سالارزهی خواندیم که هیچ پیشنهادی برای ادامه همکاری و دریافت مالی از سوی عوامل برنامه ساز و یا شبکه نسیم نشده است، اما سعید عزیزم، میدانم الان دلخور هستی، اما هم من و هم شبکه پخش بارها با شما تماس گرفتیم و پیشنهاد ادامه همکاری و تصمیم برحضور جناب خان در فصل جدید را دادیم و خدا را شکر خانم مرضیه برومند به عنوان شاهد درکنار ما بودند و با شما بارها صحبت کردند، ولیکن شما نپدیرفتی.

کارگردان فیلم سینمایی «اسپاگتی در 8 دقیقه» افزود: دیده شدن و رشد جناب خان با تمام عناصر خندوانه، تلویزیون شکل گرفته و متعلق به تمام ایران است، «خندوانه» با گروه خود سعی دارد حال مردم خوب را کند، شاید روزی تصمیم بگیریم که دوباره با جناب خان همکاری داشته باشیم.

بحرانی در ادامه این گفتگو اشاره کرد: عروسک هم مانند انسان از جسم تشکیل می شود و اگر بدون روح وجودی به آن نگاه شود، ارزش جانی ندارد، این عروسک ها با صدا و افرادی که پشت خلق کردن ایده ها هستند روح می گیرند و دیده می شوند، جناب خان هم مانند دیگر شخصیت های عروسکی از این قاعده مستثنا نبوده و به خاطر نگاه های این مردم معنا پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این سوال جوان، که رابطه ات با جناب خان به چه صورت است، گفت: خود من به شخصه چندین بار جناب خان را در خواب دیدم، همان مرد لبو فروشی که از طبقه پایین سطح کشور و متعهد به حرفه لبو فروشی است، آمده در خندوانه تا از کردها برای لرها، از شمالی ها برای جنوبی ها و از بلوچ ها برای ترک ها بگوید.

این بازیگر درخصوص خداحافظی جناب خان از خندوانه خاطر نشان کرد: من وارد مسائل حقوقی نمی شوم، اما بدون تعارف و از ته قلبم معتقدم که شما جناب خان را دوست دارید و همین مردم تا همیشه صاحبان اصلی این عروسک هستند.

بحرانی درباره ادامه همکاری خود با خندوانه و عروسک جناب خان بیان کرد: بعد از حضورم در خندوانه پیشنهاد های بسیاری برای اجرای صدای جناب خان در مراسم ها شد، اما اولویت اول و بالای من حفظ این شخصیت عروسکی است. همچنین در این روزهای اخبر خبری مبنی بر ساخت فیلم سینمایی من و جناب خان پیچیده است، در همین جا می گویم من برای تولید این فیلم سینمایی همکاری نخواهم داشت.

گفتنی است در ادامه این گفتگو بحرانی به شکل گیری گروه عروسکی کلاه قرمزی اشاره کرد و توضیح داد: ما دوماه پیش از تولید در پروسه ای بلند مدت مبانی انسانی، خشم، عاطفه، خنده و ....را زیر نظر ایرج طهماسب تمرین می کنیم و سپس عروسک گردانهای خوبمان مانند خانم دنیا فنی زاده با عروسک ها وارد دومین مرحله تمرین می شوند.

بحرانی در پایان این برنامه با اجرای قطعه ای جنوبی و تشکر از تمام همکاران خود برای پرداختن به عروسک جناب خان، از رئیس جمهور درخواست کرد: در فصل گذشته با برنامه «خندوانه» با بیماری «ای بی» آشنا شدم و از همانجا با خودم تعهد کردم که هر کاری در توانم است را انجام بدهم، درحال حاضر واقعا درخواست دارم از طریق «خندوانه» من و یکی از نمایندگان بیماری پوستی «ای بی» از نزدیک با رئیس جمهور ملاقات داشته باشیم و عدل های این بیماران را برایشان عرض کنیم.

«خندوانه» شب گذشته با بخشی از غزل خوانی بحرانی برای رامبد جوان و ثبت 10 ثانیه لبخند مهمان دومین شب از برنامه فصل چهارم به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
۰
۰
باسلام:خب یك جناب خان دیگه.اینهمه جناب خان هست .هكور پكوری اخی دیگه جناب خان نداری؟؟ایكاش به جای جناب خان بایرام میرفت.
مبینا تاجیك
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
با سلام خسته نباشید من یك دختر 11 ساله هستم
مبینا تاجیك
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
با سلام و خسته نباشید خدمت اقای جوان وكسانی كه پشت صحنه كارمیكنند من دختری 11 ساله هستم كه همیشه خندوانه را تماشا میكنم اخه برای چی جناب خان رفت من وقتی متوجه شدم جناب خان نیست خیلی گریه كردم

نیازمندی ها