به گفته مدیر شبکه نسیم، سری جدید خندوانه گرما‌بخش روزهای سرد زمستان خواهد بود. فصل سوم این برنامه که به احتمال زیاد از بهمن ماه روی آنتن می‌رود، متنوع‌تر از گذشته تولید می‌شود و به همه مردم ایران در نقاط مختلف کشور خواهد پرداخت.
کد خبر: ۸۶۴۳۴۲
«خندوانه‌» مهمان شب‌های سرد زمستان

یکی دو روز دیگر

فصل پیشین برنامه خندوانه قبل از ماه محرم به پایان رسید و براساس توضیحات جواد فرحانی، تهیه‌کننده این برنامه، گروه تولید هرگز کارش را تعطیل نکرد تا امروز که مقدمات ساخت دکور جدید آغاز و طراحی فضای کلی برنامه انجام شده است.

فرحانی درباره تولید سری جدید گفت: ساخت دکور را در روزهای پایانی این هفته آغاز می‌کنیم. در طراحی دکور جدید از همان نمادها و رنگ‌های قبلی بهره گرفته شده، اما شکل و اندازه دکور کاملا متفاوت است، تلاش می‌کنیم فضایی مناسب‌تر‌ زیباتر و بزرگ‌تر ایجاد کنیم تا بتوانیم پذیرای جمع بیشتری از شرکت‌کنندگان در این برنامه باشیم.

از نگاه این تهیه‌کننده، تغییر دکور و ایجاد فضای تازه در این برنامه باعث می‌شود آنچه برای مخاطب تکراری شده، تغییر کند و تنوع و تازگی در برنامه ایجاد شود. فرحانی این تازگی را احترام به مخاطبان توصیف کرد و گفت: برای همه مدیران سازمان و گروه خندوانه مهم است که با وجود همه مشکلات و دشواری‌ها بتوانیم‌ برنامه‌ای در خور مخاطبان به نمایش بگذاریم.

وی علاقه‌مندان برنامه «خندوانه» را به صبوری دعوت کرد و گفت: همه ما سخت تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر مقدمات ساخت فصل جدید فراهم شود و در خدمتتان باشیم.

خندوانه‌ای به وسعت ایران

گرچه در فصل‌های پیشین برنامه خندوانه سفرنامه‌ها و گزارش‌هایی از شهرهای مختلف کشور به نمایش درآمده، اما فرحانی از تصویربرداری مفصل در خارج از تهران خبر داد و گفت: برای تولید برنامه در خارج از تهران برنامه‌هایی داریم که به محض قطعی شدن به اطلاع بینندگان می‌رسانیم، اما آنچه در حال حاضر برای ما کاملا روشن است، توجه به همه مردم و مشارکت افراد از سراسر کشور در این برنامه است.

این بار خندوانه بیشتر و متفاوت‌تر از گذشته مردم ایران را مدنظر قرار می‌دهد و شاید بتوانیم مهمانانی از شهرستان‌ها در استودیوی برنامه داشته باشیم.

از دیگر برنامه‌هایی که تولیدکنندگان خندوانه برای این فصل در نظر گرفته‌اند، می‌توان به اقداماتی در زمینه حفظ محیط‌زیست اشاره کرد که فعلا فرحانی در این‌باره‌ سکوت می‌کند و ترجیح می‌دهد تا زمان مناسب درباره جزئیات این برنامه چیزی نگوید.

سرمای بهمن، گرمای خندوانه

ساخت استودیوی جدید برنامه خندوانه همین روزها شروع می‌شود و به گفته تهیه‌کننده این برنامه، بین 40 تا 50 روز زمان لازم است تا دکور جدید آماده بهره‌برداری شود.

فرحانی درباره شروع تولید گفت: تصویربرداری بخش اصلی برنامه که گفت‌وگوی رامبد جوان با مهمانان است، با آماده شدن دکور آغاز می‌شود، ولی تولید آیتم‌های خارج از استودیو را از هفته آینده شروع می‌کنیم. تک‌تک ما در تلاشیم تا مقدمات کار هرچه سریع‌تر آماده شود و بتوانیم زودتر این برنامه را به مخاطبان ارائه کنیم.

پایگاه اینترنتی برای خندوانه و رامبد جوان

جواد فرحانی می‌گوید، نظر یا پیشنهادی از طرف مخاطبان نبوده که در تولید فصل سوم برنامه خندوانه از آنها استفاده شود.

وی در این‌باره توضیح داد: همیشه لطف و مهربانی مخاطبان شامل حال ما شده، اما معمولا انتقاد یا پیشنهادی ارائه نشده که در تولید سری جدید به کارمان بیاید. از این‌رو همزمان با فصل سوم این برنامه، وبسایت برنامه خندوانه و رامبد جوان هم راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبان را دریافت کنیم.

باز هم جناب‌خان و البته دیگران

گزارش‌های رسیده حاکی است در فصل سوم خندوانه، جناب‌خان همچنان حضور خواهد داشت و یکی از مهره‌های اصلی برنامه خواهد بود، اما فرحانی امیدوار است در فصل جدید فرصتی فراهم شود تا عروسک‌های دیگری برای حضور در برنامه طراحی شود.

این تهیه‌کننده درباره هویت این عروسک‌ها گفت: هنوز در حال طراحی و بررسی هستیم، اما می‌توانم در یک کلمه بگویم که قرار است «خندوانه» وسعت پیدا کند و کامل‌تر و بهتر از گذشته به مخاطبان ارائه شود.

بازگشت جوان با خندوانه

به گفته رامبد جوان، دو سال از عمر خندوانه می‌گذرد، دو فصل از این برنامه که چیزی نزدیک به 300 قسمت است تولید شده و قرار است همه چیز در فصل جدید، تازه شود.

مجری برنامه خندوانه درباره همزمانی تولید این برنامه با ساخت فیلم سینمایی «نگار» توضیح داد: طبیعی است که من به تنهایی خندوانه را نمی‌سازم و قرار نیست همه کارها را به تنهایی انجام بدهم. گروه‌های تولید از جمله گروه‌های ایده‌پردازی، طراحی، موسیقی، دکور و نورپردازی از مدت‌ها پیش مشغول کار هستند و در جلساتی، آخرین اقدامات صورت گرفته را بیان می‌کنند و با یکدیگر هماهنگ می‌شویم.

رامبد جوان نیز از توسعه این برنامه خبر می‌دهد و این که قرار است فصل جدید، طراوت و تازگی را برای خندوانه همراه داشته باشد.

آذر مهاجر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها