درباره سریالی که مخالفان و موافقان زیادی داشت؛

گل و خار « شمعدونی»

مخاطبان سریال «شمعدونی» نسبت به بلاهایی که سر شخصیت مرد خانواده می آید و آزار و اذیت هایی که از طرف خانواده اش می بیند دل شان به درد آمده و از این مساله ابراز نگرانی کرده اند.
کد خبر: ۸۰۲۳۵۶
دلسوزی مخاطبان «شمعدونی» برای هوشنگ

تا به حال پیش نیامده بود که مخاطبان یک سریال برای سرنوشت یکی از قهرمان های آن تا این حد نگران شوند و نسبت به بلاهایی کهس ر او می آید اعتراض داشته باشند.

هوشنگ «شمعدونی» اما طلسم این مسئله را شکسته و حس ترحم تمام مخاطبان را بدجوری برانگیخته. جالب اینجاست که زمان پخش «ساختمان پزشکان» با اینکه میزان بلاهایی که سر نیما افشار می آمد و شکست هایی که از سوی خانواده متحمل می شد بیشتر و پررنگ تر بود اما چنین دلسوزی هایی وجود نداشت.

دلسوزی برای هوشنگ!


آخرین پست اینستاگرام سروش صحت پر از نظراتی است که مخاطبان از میزان بالای تحقیر شدن هوشنگ گلایه کرده اند و حتی خواسته اند یک مقدار بلاهایی که سرش می آید کمتر شود. مثلا یکی از مخاطبان به زبان طنز نوشته: «توی سریالت پدر اون هوشنگ رو درآوردی!» یا چند نفر دیگر نوشته اند: «چرا اسم سریالو گذاشتی شمعدونی؟ باید میذاشتی همه علیه هوشنگ»، «اینقدر این آقا هوشنگ رو توی سرش می زنن آدم ناراحت می شه!»، «مگه هوشنگ میلیاردره که همش باید پول همه رو بده تازه زنشم عوض اینکه ازش دفاع کنه بیشتر از همه تحقیرش می کنه».

مخاطب دیگری نوشته که سریال را دوست دارد اما به نظرش هوشنگ نباید آنقدر بلا سرش بیاید: «سریال شمعدونی سریال خیلی قشنگیه... فقط یه مشکل کوچیکی دارد که خیلی هوشنگ را کوچک می کنند...» فرد دیگری در بخش نظرات نوشته: «آخه چرا باید پدر خانواده تحقیر بشه؟> زنه اصلا شوهرشو آدم حساب نمی کنه» یک نفر هم گفته که این خصلت در تمام سریال های صحت وجود دارد که همیشه یک نفر این همه بلا سرش می آید.

در این میان یکسری هم هستند که نسبت به این طرفداری های عجیب از هوشنگ و گلایه نسبت به بلاهایی که سرش می آید واکنش نشان داده اند. مثلا یک نفر نوشته: «حالا سریال های ترکیه ای که آنقدر تماشا می کنید خوبه؟ توی اون سریال ها دختره مامان و باباشو اصلا حساب نمی کنه میره پی کارش.» یا «درسته که زن هوشنگ تحقیرش میکنه اما حداقل مثل سریال های ترکیه ای که مدام دارید نگاه می کنید شوهرشو ول نمیکنه بره با یکی دیگه...» مخاطب دیگری هم نوشته: «مهم اینه که محمد نادری خیلی خوب تونسته توی این نقش جا بگیره» (روزنامه هفت صبح)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دوستار شمدونی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
۱
۰
من عاشق سعید و سارا و ارشیام.

نیازمندی ها