بررسی سیمای خانواده در شبکه یک شبکه هر ایرانی

هرمز شجاعی مهر و شعله قهرمانی و رضا طاهری مجریان برنامه سیمای خانواده چهارشنبه این هفته «21 خرداد» مهمان برنامه «شبکه یک شبکه هر ایرانی» می شوند.
کد خبر: ۶۸۲۴۲۸
بررسی سیمای خانواده در شبکه یک شبکه هر ایرانی

به گزارش روابط عمومی سیما، «شبکه یک شبکه هر ایرانی» کاری از پخش شبکه یک است که در آن نظرات مردم برنامه هایی که در شبکه یک تهیه، تولید و پخش می شود منعکس می می کند. روز چهارشنبه این برنامه پر مخاطب به بررسی سری جدید سیمای خانواده و جایگاه آن در میان مردم می پردازد.

سری جدید سیمای خانواده هر روز از ساعت 11:15 تا 12:30 از شبکه اول سیما پخش می شود. دستپخت مامان ، پوشینه ،شیرینکده و شربتکده از بخش های اصلی این برنامه است.

در بخش دست پخت مامان در هر قسمت یک خانواده ایرانی با پخت یک غذا و میزبانی از میهمانی ویژه که انتظار حضورش را نداشته اند توانسته مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند.

بخش دیگر این برنامه که طرفداران زیادی دارد برنامه پوشینه (خیاطی) است که در آن مربی خیاطی به صورت عملی آموزش دوخت لباس های مختلف را می دهد.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به بخش شیرینکده و شربتکده اشاره کرد که شیرینی ها و شربت های اصیل ایرانی را به روشی آسان و ساده بدون نیاز به لوازم و تجهیزات قنادی به مخاطبان آموزش می دهد.

آیتم آذین (کاردستی) که کارهای هنری و صنایع دستی را به بینندگان آموزش می دهد و کلینیک خانواده که با بهترین و مجرب ترین پزشکان که هرروز در خصوص مسائل مختلف پزشکی (دندان پزشک، روان پزشک، طب فیزیک و پوست و مو و...) صحبت می کند از بخش های دیگر این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
اخوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
۰
۰
لطفن به اقای چمنی بگید تبلیغ دستگاه دفع حشراتو نكنه به خاطر سوسك 195 هزار تومن باید دو تا دستگاه بخرید سوسكا كم كه نشد هیچ بیشترم شد باكلی تماس گرفتن دستگاهو عوض كردن دو دستگاه دیگه دادن بازم فرق نكرد آخر خونه رو سمپاشی كردم بگید لطفن ضرر منو بدن دستگاهو بگیرن پول منو بدت به خدا درست نیست مگه ما چقد حقوف میگیریم از رو نا چاری گرفته بودم
پویا
-
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
۰
۰
سلام خسته نباشید خانم عمرانی عزیز میشه الگوی اولیه رو به روش گرولاین تدریس كنید باتشكر
مهدی
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
با سلام خدمت همه دست اندركاران برنامه خانواده یك. آقای شجاعی مهر لطفا از مسولین شركت تولید روغن شتر مرغ بخواهید به برنامه شما بیایند و توضیح دهند .مگر قرار نشد محصولی كه از این شركت خریداری شد اگر كاربرد نداشت و خریدار از محصول راضی نبود بعد از مرجع نمودن مبلغ اخذ شده را عودت دهند. اینجانب حدود 4 ماه است محصول را پس فرستادم و هر بار با وعده و قول بیهوده از پس دادن مبلغ گرفته شده سر باز می دهند. بنده از شما تقاضا دارم كه عوامل شركت را به برنامه خود كه تبلیغات خود را داشته اند بخواهید و علت تعلل در پس دادن پول های گرفته شده را توضیح دهند. با تشكر از آقای شجاعی مهر
رضوان مهدوی.از چهارمحال وبختیاری.بروجن
-
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
با سلام وخسته نباشید به عوامل برنامه سیمای خانواده.من پارسال همین موقع باتبلیغی كه از برنامه شما دیدم در مورد كرم گیاهی وطبیعی خاویار خرید كردم وبیشتر به خاطر اطمینانی كه به شما داشتم.حدود یك هفته استفاده كردم وصورتم پر جوش شد محصول را پس فرستادم وبه قول شما و فردی كه تبلیغ میكرد با كمال خوش باوری منتظر برگشت پول شدم الان حدود یك ساله هرچی تماس میگیرم باگفتن اینكه شما توی نوبت هستید,به زودی براتون ارسال میشه.منو چرخوندن.خدارا خوش نمیاد ۱۳۵هزار تومان پول دادم.وفقط هم بخاطر اعتماد به برنامه شما.لطفا پیگیری كنید.شوهر من یك كارگر ساده هستش.محصول تبلیغ شده شركت بهدیس بود.ممنون میشم پیگیری كنید.

نیازمندی ها