نظرات موافق و مخالف مخاطبان سایت «جام جم سیما» درباره سریال «آوای باران»

نظرات موافق و مخالف کاربران نشاندهنده آن است که سریال «آوای باران» به شدت دیده شده و مورد قضاوت مردم قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۳۸۶۹۹
نظرات موافق و مخالف مخاطبان سایت «جام جم سیما» درباره سریال «آوای باران»

همزمان با پخش سریال پرطرفدار «آوای باران» ده ها نقد و خبر و گزارش و مصاحبه درباره جزییات این سریال در سایت جام جم سیما منتشر شد. مخاطبان پیگیر این سایت در بخش نظرات در بحث های مطرح شده شرکت کردند و نسبت به محتوا و ساختار این اثر واکنش نشان دادند. نظرات موافق و مخالف کاربران نشاندهنده آن است که سریال «آوای باران» به شدت دیده شده و مورد قضاوت مردم قرار گرفته است. در این مطلب مروری داریم بر تعدادی از نظرات مردمی درباره کیفیت سریال «آوای باران»

مریم

این سریال ضعف های زیادی دارد که باور پذیری آن را کم می کند ولی بازیگران جوان مانند بازیگر نقش فرید آقای سیاوش خیرابی و بازیگر نقش باران و نقش کیانوش بهتر از بقیه بازی می کنند.

با اینکه قصه و فیلنامه تکراری داره اما قصه پردازی و شخصیت محوری آن بیننده رامی تواند با خودش همراه کند.-درکل سریال جذابی می باشد.

 

مجید:

من و همسرم هر شب سریال شما را تماشا می کنیم و لذت می بریم. از آن داستان هاست که معلوم نیست آخرش چه می شود و همین نقطه قوت آن می باشد.

سیما

وای عالی بود دیگه چی بگم لطفا قسمت هاشو بیشتر کنید.

کوثر

اگه آقای سیاوش خیرابی،آزاده زارعی و حمید رضا تواین سریال نبودن هیشکی این سریالو نگاه نمیکرد

 

آرام

این فیلم رو می تونستین تو بیست قسمت پخش کنید این فیلم فقط رو اعصابمون راه میره

 

هستی

سریال خوبیه ولی زیاد غیر واقعیه مثلا چرا طاها بعد که برگشت شرکت رو در دست نگرفت.

 

فاطمه خدایی

مگر دستم به حسین سهیلی زاده نرسه بابا دیگه چقدر این باران رنج بکشه ا وا......

 

هستی خرم

سریال خوبیه. ولی خیلی جاهاش غیر واقعیه. مثلا شوهر گل پری چند ساله زندانه ولی بچه یکی دو ساله داره!!!! یعنی باران هیچ فامیلی تو این بیست سال نداشت سراغی ازش بگیرن؟ طاها برگشت ولی همچنان شرکت را نادر می چرخون. !!

 

اشکان

سریال خوبیه. ولی مثل بازی موش و گربه شده. حتما قسمت آخر باید باران باباشو پیدا کنه !

 

مریم

سریالتون بد نیست من مطمئن هستم اخرش بی خود تموم می شه و باران با یک تصادف می میره وبه باباش نمی رسه ما تا حالا هرکدام از فیلماتونو نگاه کردیم اخرش بی خود بوده از این رو مردم رو می اورند به فیلم های خارجی واین به ضرر کشوره پس به جای بی خود وقت گذرونی کردن فیلم اموزنده ومفید بسازید نه یک فیلمی بسازید که اعتیاد ودزدی وادم ربایی نامردی رو یاده بده پس رسیدگی کنید

 

رها

 

ممنون از مصاحبه با اقای درخشانی بازی ایشون در سریال اوای بارن معرکه است به اقای سهیلی زاده برای دعوت اقای درخشانی به سریال اوای باران تبریک میگم انتخاب بسیار بجا و خوبی بود.

 

 

مجید

سریال بسیار خوبی است و نقد شما هم منصفانه است ، من فکر می کنم بهترین سریال درامی است که در چند سال اخیر از تلویزیون پخش می شود ... فیلمنامه تمام اصول درام را رعایت کرده است .

 

 

حمید حسن زاده:

هیچ سریال ساز ایرانی تا بحال نتونسته به این خوبی تعلیق ایجاد کنه، خوبیش اینه که همه آدم های دور و بر خودمون رو در سریال می بینیم. اگه دست سریال ساز ها رو باز بزارن از این بهتر هم می شه ساخت.

 

 

م.ز

سلام بسیار فیلم خوب و جذابی است با موضوعی به روز و اجتماعی- ریتم فیلم هم بسیار نرمال است نه کند و نه تند اما حیف که در کشور ما مردم تا به سریال عادت می کنند و زمان پخش سریال دستشان می آید فیلم تمام می شود و یکی دیگر از بدی های فیلم های ایرانی ضعف اکثر کارگردانان در پایان فیلم است که ان شا ا... این فیلم اینگونه نباشد هیچ ایمیلی از آقای سهیلی زاده پیدا نکردم سایت نظرسنجی صدا سیما هم که خوب نیست- می شه این عرایض رو به کرگردان برسانید (خدا قوت به نویسنده کارگردان و همه عوامل فیلم که بعد از سریال پژمان باعث شدند من شبکه 3 رو ببینم )

 

نیوشا

من عاشق سریالشم خیلی قشنگه بخصوص ازاده زارعی یا همون باران خیلی نازه

 

 

الهام

این فیلم واقعاااااااااااااااااااا اعصاب خورد کنه........کاراکتر مرتضی به عنوان یه انسان خیر بسیار شخصیت بی عقلیه....اجازه نمیده به طه اطلاع بدن از اتفاقاتی که برای شرکت میفته و باران....با وجود اینکه معاون شرکت بهش اطلاع داده....در صورتیکه اگر بگه می تونه وکالتو ازش بگیره...

 

محمد

ای کاش برخی از منتقدین حسود این مطلب شما را بخوانند تا بلکه یه خورده به معلوماتشان اضافه شود ... آوای باران سریال درخشانی است و فیلمنامه درخشانی دارد ، در چند سال اخیر کمتر فیلمنامه ای نوشته شده است که تا این اندازه جذاب و پرکشش باشد ... امیدوارم بدخواهان به جای انتقاد یاد بگیرند تا تلویزیون پویاتری داشته باشیم .

 

 

محمدرضا

سلام از بازیگرای تئاتر هستم واقعأ به سریالهای ایرانی نگاه میکنم حسرت فیلم خوب دیدن تو دلم میمونه حرف های که آقای سلیمانی میزنه کاملأ واقعیه و این فیلم مثل خیلی از سریال های دیگه دچار ضعف های زیادیه از جمله اونا که اشاره نشد به بازی بد بازیگراشه که اصلأ گذشت 20 سال رو نمیشه تو بازی هیچ کدوم دید.و بیشتر این فیلم جنبه سرگرمی داره اگه بشه بجاش فوتبال پخش کنند هیچ اتفاقی نمی افته.ممنون.

 

یک تماشاگر عادی

حرفهای شما درسته اما مخاطب ایرانی چی میخاد؟ غیر از اینه که ،ببخشید،سطح فکر اکثر مردم ما انقدر پایینه که برای همین خودشونو به آب و آتیش میزنن؟ شاید هم تفریحات کم شده و زندگیها انقدر سرد و بی لذت شده که مردم مابه راحتی جذب سریالی درجه3 میشن!حداقل تو شهر ما که اینطوریه! ولی موضوع کودکان کار واقعا مهم و قابل ذکر بود!حداقل این یکی رو خوب اومده!

شادمان:

تکرار سریال کی پخش می شه، الان دوست دارم از اول بشینم دوباره تماشاش کنم. واقعا که رگ خواب مخاطب رو خوب می شناسه کارگردانش. بهترین سریالی که تا حالا دیدم.

 

 

شهرزاد

سلام من سریالهای ایرانی رو همیشه دنبال می کردم.اما مدتهاست که هیچ سریال درخور توجهی ندیدم.توجه من به این سریال از بابت نام کارگردان و نویسنده هایش است که معمولاً آثارقابل توجهی ارائه کرده اند اما این بار با وجود بار سرگرم کننده ی سریال، عملاً هیچ نقطه ی قوتی در آن نمی بینیم. گویی نویسنده ها را مجبور کرده اند دوهفته ای قصه را بنویسند و گره های داستان را فی البداهه و بدون حسابگری تعریف کنند. بحث مسائل آسیب اجتماعی و کودکان کار هم چنان ابتدایی و در حاشیه مطرح شده که اصلاً به چشم نمی آیند و هیچ سیاه نمایی هم در این زمینه صورت نگرفته. شکیب بیش از آن که - فراخور موقعیتی که دارد- یک فرد حقه باز،خشن، سیاستمدار و بی رحم باشد، بیشتر شبیه یک کاراکتر ساده لوح و لوده می باشد. در انتخاب بازیگران هم به منطق خاصی نمی رسیم.مخصوصاً در گریم آنها. گویی سریالهای ماهواره ای ترکی و گریم های سطحی و باورناپذیرشان روی سریالهای ما هم تأثیر گذار بوده که این جای تأسف است!

 

مشرف

واقعا الکی دارن فیلمو می پیچونن.

 

ستاره

ازهمه دست اندرکاران وبازیگران تشکر میکنم وخسته نباشید می گوییم شخصیت طه رو خیلی دوست دارم ایا آقای پگاه به این شخصیت نزدیک است؟

 

الیساکرمی

خیلی فیلم نامه قشنگی است عاشق سریال شما هستم. ایا باران بافرید ازدواج می کند؟

 

 

احمدی

          این سریال جز عصبانی نمودن مردم چیز دیگری ندارد حتی کارگردان خودش هم نمیدونه چگونه به پایان برساند نه آموزنده است ونه عبرت آموز فقط دورکردن تماشاچی از پای تلویزیون این سریال  نشانگر آنست که به دروغ وکلک و با نقشه های شیطانی می توان پیش رفت در حالی که اصلا به سمت حقیقت نرفته از مسولین خواهشمندیم فیلمهای آموزنده بسازند.

 

آزاده

ب نظر من بودن یک یا چند تا از بازیگران مورد علاقمون در سریال نباید باعث بشه که بعد منفی کار رو ندیده بگیریم...

چرا سینما و تلویزیون ما این شکلیه؟؟ چرا سریال سازای ایرانی سریالایی می سازن با قسمتهای زیاد...تو همه این قسمتها هم حرمتها شکسته میشن و انقدر کشش میدن و به قول معروف  آب میبندن توش ک نوعی توهینه ب شعور بیننده...بعد طی یک عملیات انتحاری در قسمت آخر و در یک نتیجه گیری کلی شخصیت های بد و تنبیه می کنن و مجازات و از اون مضحکتر خیلی وقتها متحول....

آوای باران هم همینه...فصل اول سریع و بی منطق تمام شد و رسیدیم به فصل دوم...حالا هم انقدر کشش دادن و شورشو درآوردن...بعدم توی یکی دو قسمت آخر می خوان همه رو بکنن قدیس و زندگی شیرین می شود؟؟؟

تازه به به و چه چه همه هم بلنده...و نصف بیشتر ک چ عرض کنم....بالغ بر نود درصد این به به و چه چه ها ب خاطر حضور بازیگر مورد علاقشونه در سریال...و از اون بدتر ک بی هیچ نگاه علمی ای هر گونه نقد رو هم مغرضانه سرکوب می کنند و جوابهای غیر منطقی می دن...

البته ی نکته رو هم ندیده نمی گیریم ک ضعف اصلی ب خاطر فیلمنامه ضعیف کاره...

جز باران و مرضیه ک  خیلی غلو شده و مسخره بازی کردند بقیه مشکلی تو بازیشون نبود...

 

سوسن:

چقدر داستانش رو خوب و روون تعریف می کنه، شکیب چه بازی فوق العاده ای داره، مگه از یک سریال خوب چی می خوام؟ چرا بعضی ها این قدر ایراد گیر هستن، این سریال پدیده سال 92 تلویزیون بود. آفرین.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۴۰
مجید علیرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۱
واقعا مردم را گذاشتن سر كار. اخه این پدری كه متوجه میشه دخترش گم شده اصلا خودش نباید دنبالش بگرده خودش را نباید به آب اتیش بزنه شاید نشونی ازش پیدا كنه نشسته تا فرید براش پیدا كنه یا باران با اون همه امكانات ...بچه بود فرار كرد بزرگ كه شد نمیتونس بره حقشا بگیره ......هیچ كس نمیاد این همه امكانات را رها كنه بره مثل گداها زندگی كنه
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۱
۰
سلام فیلم خیلی خوبی است ولی خواهش می كنم پایان خوشی داشته باشه و چرا اینقدر سریال را كش می دین
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۱
۱
سریال زیاد خوبی نیست هم زیاد داره كش پیدا میكنه و مثل فیلم های هندیه
مهشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۲
سلام.اصرار این سریال برای پخش در 40قسمت باعث شد به نحو غیرقابل قبولی كش پیدا كنه.این داستان نهایت ظرفیتش30قسمت بود
یلدا
Germany
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۱
این فیلم عشقمه واقعا ازتمام بازیگران ونویسنده اش وكارگردان نهایت تشكر را می كنم وارزوی سلامتی برایشان دارم زیرا تمام تلاش خودرا كرده اند. ممنون ازاین فیلم قشنگتون.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۲
۱
باران در حالی كه زندانیه زنگ زده فقط بابا بابا میگه .... هر كودنی اون موقعه میدونه باید ادرس بده و هزارتا سكانس مثل همین تو سریال هست كه ذره ای واقعیت نداره
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۲

چند بار باران خواست بره پیش باباش مگه میشه تو اون خیابون به اون شلوغی یكی بیاد بزنه تو سرش و خفتش كنه؟
بسه تورو خدا
یا موقعی كه داد و بیداد می كنه تو خیابون با نادر یكی نیست تو خیابون بگه چی شده؟
اونم تو ایران كه میدونیم تا یه جا خبر از گریه و داد و بیداده 100 نفر آدم جمع میشه
من یكی كه به كل دیگه سریال رو نگاه نمی كنم
زمانشم كه 35 دقیقه اس 5 دقیقه خلاصه میزاره 5 دقیقه هم تبلیغات
در كل دارین با احساس مردم بازی می كنین و اصرار به زیاد پخش شدن سریال دارین
در كل من از 20 7 میدم به سریال چون تنها سریالی بود كه به وضوح سعی در كش دادنش داشتن كه مردم بیشتر سركار باشن و آخرشم تو 1 قسمت همه چی تموم میشه!
مانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۲
من آخرین باری كه از تلویزیون ایران سریال دیده بودم سریال نرگس بود و سریال آوای باران بعد از این چند سال منو جذب خودش كرد با تمام نقدهایی كه بهش وارده ولی بسیار جذابه و رو اعصاب ما رفته مخصوصا تایم هر قسمت از سریال
آوینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۱
سوتیهای این سریال بیش از حد شده خوب نمیخواین باران به باباش برسه چرا اینقدر با اعصاب مردم بازی میكنید 10 بار این باران دست و پا چلفتی گیر افتاد ولی یه بار به عقلش نرسید بره پیش پلیس.فقط بازیگران عالی بازی كردن ولی داستانش به قول دوستان آبكیه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۳
كسانی كه بی دلیل از این سریال حمایت میكنید بفرمایید اگه بیتا با شناسنامه خودش رفته محضر تا شركت به نامش بشه چطور طاها تو محضر شناسنامه اونوندیده كه اسمش بیتا توتونچی و اگه بنام باران رفته كه دیگه مشكلی نبود بهتر همه چی مال باران پس چطور دارن سهام شركت رو میفروشن - اگه كمی توجه كنید متوجه سوتیهای جالب این سریال میشوید
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۳
۰
سریال خوبیه ولی خیلی كشش میدن
behnOosh
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۱
خیلی غیرواقعیه :@ فیلمی كه تو 20قسمت میشد پخش شه كردین 40قسمت :|
2روز گوشیش دسته اوناس نمیفهمه :| مگه میشه :|ضمنا از بازیگران این سریال به سهم خودم كه به این سریال
غیر واقعی روح دادن بسیار بسیار سپاسگزارم. به امید ساختن سریالهای كه باعقل جور در بیاد. زندگیتون زیبا
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۱
۱
فك كنم كارگردان میخواسته سریال تخیلی بسازه .واقعا كه شورشو درآوردن
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۱
۱
حتما یا باران میمیره یا باباش. امشب كه كیانوش مرد اینقدر فرید بی مغز هست و شكیب زرنگ!!!!!!!!!!!!!
رها
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۱
۱
خدانكنه اخرش تلخ نباشه خسته شدیم از بس كه تو تی وی ایران غم و غصه دیدم به جا این برنامه 40 شب خنده بازار پخش میكردند بهتر بود
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
كاملا بامریم خانوم موافقم
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۱
۰
سریال خوبی بود ولی خیلی غیر واقعی بود و 10 قسمت آخرشم اضافه بود
عرفانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۲
خیلی خالی بندیه
تماشاگر بارانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۲
با عرض سلام-نكات قوت:1) داستان جالب و جذاب سریال -2)بازی خوب و خاص بعضی بازیگران آن3)سوژه بچه های خیابانی ومشكلات آنها نكات ضعف:1)باید توجه داشت اشاعه منكر خود منكر است.رفتارهای ناهنجار خانواده نادر در جامعه ما بسیار اندك است و مشكل جدی جامع ما نیست كه بخواهد به تصویر كشیده شود 2)اگر كسی از قسمتهای اخیر سریال قسمتی را نمی دید از داستان فیلم عقب نمی افتاد و چیزی را از دست نمیداد .خلاصه در اواخر سریال زیادی آب به داستان بسته شد بطوریكه میتواند نامزد ثبت در كتاب گینس شود.(خسته نباشید)
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
سلام
تا قسمت آخرش خوب بود ولی قسمت آخرش افتضااااااااااااااااااااااااااح !
چقد آبكی و بیمزه تموم شد ! البته این خصلت همه ی سریالای ایرانی است ! وسطاش عالیه ! مخاطب رو به چالش میكشونه ولی قسمت آخر ....
مخصوصا عاقبت زیور كه خیلی سطحی بود ! و دروغی كه توی همه ی سریالای ایران حس حاكمیت همیشگی خوبی بر بدیه ! كه دور از واقعیته ...
با تشكر از عواملش بالاخره زحمت كشیدن اما...
سرور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۱
۱
چرا همه كشته شدن؟شكیب نباید میرفت زندان؟؟؟؟؟فرید و باران چرا ازدواج نكردن؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۱
۰
واقعا خیلی بد تمام شد
مامان بجه ها
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۱
۲
اینكه فیلم ماراباخودش میكشوندكه اخرش ببینیم چی میشه درست.ولی این دلیل این نیست كه فیلم ایرادی نداشت موضوع جالب وپركشش بودبازیگراشم عالی بودن به جزلهجه مرضیه خانم ولی فیلمنامه فوق العاده ایراد داشت وطوری كارشده بودكه انگاربراچنتابچه قصه ی سرگرم كننده تعریف میكرده
برخلاف تصوربیننده كه فكرمیكرداگه طاها جریان رابفهمه چنان میكنه وچنان میكنه طاهاهیچ كاری نكرددرصورتی كه مامنتظرعكس العمل شدید وطبیعی ازطرف طاها بودیم واینكه ماجرای گروگانگیری رامیتونست به دوستش یامرضیه وفریدبگه هیچ مشكلی هم پیش نمیومدولی نگفت میتونستن بجای كش دادنای الكی جنازه كیانوشاپیداكنن واینكه چطورزیورازتونل سرازخیابان دراووردبااون لباسای پاره وسرنوشت نادرچی شدمیتونستن وقت كشدارشونا صرف این مواردكنن شناسنامه وجعل هویت هم كه داستان مسخره ومضحك دیگه ای داره كه همه بهش اگاهن ونیازی به تكرارش نیست باهمه این وجودازاینكه ماراشبهاپای تلوزیون مینشوندیدونهایتا بابیست دقیقه بااعصاب مابازی میكردیدممنونم وخسته نباشیدمیگم
مخاطب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۰
۱
خیلی بد تموم شد
توفیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۱
۰
با سلام و احترام ، نویسنده، بازیگران و دست اندر كاران محترم این سریال خسته نباشد .فیلمنامه و اجرا بسیار عالی بود.
پایانی دیگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۱
۰
فرید : پس از سالها پدر خود را در منزل شكیب در حال زندگی با زنی بیمار پیدا می كند.
شكیب : به جرم آدم ربای زندان و پس از مشخص شدن قتل جاوید به دار آویخته می شود.
آفرین : صاحب كلیه اموال مخفی شكیب می شود. ( ویلا و خانه های متعدد)
كیانوش : پس از درگیری با شكیب فرار می كند
سالها بعد باران و همسرش جهت تعمیر خودرو در شمال به تعمیرگاه كیانوش مراجعه می كنند
صحنه دیدار باران و پدرش جذاب تر بود
مثال (همزمان با ورود طاها به گاوداری باران از اتاق فرار كرده و با دیدن ماشین به ترس از شكیب از محل فرار كرده و پدرش به سوی او می رود پس از ناامیدی از فرار و زمین خوردن با پدرش برخورد می كند و ... )
پس از دستگیری شركت دارو ساز مشخص می شود مواد به دستور زیور در كیف طاها گذاشته شد
وقت ندارم بقیه اش را بنویسم .خداحافظ
بیننده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۰
۱
..نادرچی شد.؟زیورچراهمچین شد؟؟؟! باران وفریدچراازدواج نكردن؟؟؟؟؟؟؟تازه حامدبدبخت چی شد !!!!!؟
سحر و هنگامه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۱
۰
با سلام.ما به نمایندگی از تعدادی از مردم كه از این سریال خوششون اومده میخواستیم تشكر كنیم.واقعا از همه ی عوامل این سریال ممنونیم كه باعث شدن ما تلویزیون رو بعد از مدتها ببینیم.در ضمن شهرزاد خانم ما اصلا با صحبت های شما موافق نیستیم و فكر میكنیم شما خیلی به این دوستان كم لطفی داشتین.امیدوارم باز هم سریال های قشنگ ببینیم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
۲
۰
خیلی سریال خوبی است ولی باران به گل پری نگفت كیانوش مرده وفریدبایدباباران ازدواج می كرد
دریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
۱
۰
سریال اوای باران خیلی خوب است خداكندفصل دوم وسوم وچهارمش هم بیاید خداحافظ به امیددیدار
علیرضا جگرگوشه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
۲
۰
فیلم خوبی بود امید وارم كه با ساختن آوای باران 2 بتوانند نشان دهند كه آیا كیانوش را پیدا میكنند .آیا فرید با باران ازدواج میكند و دگر چیز های دیده نشد.


من نظرات بعضی ها رارد میكنم اگرفیلم به خوبی تمام شود مردم میگفتند ما كه میدونستیم،
اگر بابدی تمام بشه میگن فیلم های ایرانی آب گوشتی است.O.k
مهدی نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۱
۰
فیلم خیلی خوبی بودواقعا...........ولی فیلم خیلیییییییییییی فیلم كش دادیدكاشكی فصل دومش هم بیایدچون كه زیورراپیدانكردن وخیلی چیزهای دیگرخداحافظظظظظظظظظظظ به امیددیدارررررررررررررررررررررررر
پروین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
۰
۰
سلام فیلم خوبی بود اما اخرش خوب تموم نشد راستش تمام فیلم های ایرانی همین جور ی اند اخرش افتضاح تموم میشه
hh
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
۰
۰
با سلام...لطفا یكی به من بگه كاراكتر نقش همسر شكیب در بخش اول سریال آوای باران اسمش چی بود؟ ممنون میشم اگه جواب بدین..
مهنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
اوای باران چرت ترین فیلمی است كه در عمرم دیدم تورو خدا سری دوم اوای باران پخش نشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به جای اوای باران فیلم های كمدی بزارین. می زارید؟
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۲
اینم یكی از فیلمهای تكراری و مزخرف بود.از اولشم معلوم بود آخرش چی میشه.همه ی فیلمهاتون یه سناریو داره،كلاهبرداری و نامردی.چه طنز و چه درام و چه عاشقانه.خسته شدیم از فیلمهاتون
ستاره یخی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
۰
۲
شمایی كه ایراد میگیرین كه سریالو كش دادن سریالی كه یكمم هیجان نداشته باشه كه سریال نیست شما احتمالا فیلم سینمایی و سریال و باهم اشتباه گرفتید به نظر من كه سریال خوبی بود در ضمن سریال نباید همیشه مطابق با واقعیت باشه كه اونوقت دیگه جذابیتی نداره شما بهتره یكم سطح اطلاعاتیتون رو بالا ببرین
زهرا خیرابی
Germany
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
۳
۰
خیلی خوب بود اوای باران من خیلی دوست
دارم اوای باران رو فصل دوم را زود تر پخش كنند
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
۰
۰
یکی از بهترییین فیلما تلوزیون هست که هر چند بار هم ببینمش انگار واسه اولین باره و خیلی جذابه
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
۰
۰
یکی از بهترییین فیلما تلوزیون هست که هر چند بار هم ببینمش انگار واسه اولین باره و خیلی جذابه

نیازمندی ها