همه وسایل قرمز اتاق مهراوه شریفی نیا/ عکس

مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل دلنوشته ای را درباره تیم محبوبش پرسپولیس در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و خطاب به بازیکنان این تیم گفت: «، بجنگید... تا پای جان»
کد خبر: ۶۳۶۵۲۰
همه وسایل قرمز اتاق مهراوه شریفی نیا/ عکس

همه ی قرمزی های اتاق را گرد هم می آورم که بدانید من و هوادارنی مثل من شما را پر از عشق و غیرت و تعصب راهی میدان می کنیم. اگر ببرید اگر ببازید اگر مساوی کنید، حتی اگر روزهای قبل از بازی با اعتصابتان قلب مارا به دهانمان هدایت کنید ، باز هم دوستتان داریم و پرسپولیسی بودنمان را با افتخاااااااااااار جار می زنیم. به امید بازی زیبا و برد شیرین پرسپولیس به خدا با اینهمه زحمتی که من برای گرفتن این عکس کشیدم ، نامردین اگه ببازین، اینجا شرایط من بغرنجه ،، آبروم در خطره ، بجنگید... تا پای جاااااااان

 

/Media/Image/1392/10/27/635255766828016489.jpg

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضا
Netherlands
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
۰
۰
جای تعجب است كه بسیاری از هنرپیشه های ما كه از قضا شدیداً هم داعیه «روشنفكری!» دارند، این قدر به این مسائل زرد و كم ارزش بها می دهند و این امور (نظیر تماشای مسابقه فوتبال و بحث های بی فایده در مورد آن) را كه عمدتاً حاصلی جز اتلاف وقت و انرژی ندارند، با این شدت و حدت عجیب دنبال می كنند ــ و از این طریق، علاقه مندان به خود را نیز به پیگیری آنها ترغیب می كنند ــ و در این میان هم كسی نیست كه از آنها بپرسد: آن همه پز روشنفكری كجا و این دلمشغولی های پوچ و بی محتوا كجا! (البته پاسخ این پرسش برای بنده واضح است؛ دلیل این علاقه افراطی جماعت شبه روشنفكر وطنی به این مسائل زرد، «ارزش» بودن این امور نزد غربی ها است و از آنجا كه برخی، غرب را قبله آمال خود می دانند هر چه در آن دیار «ارزش» تلقی شود ـ ولو خلاف عقل و منطق باشد ـ را ارزش می دانند و بالعكس!)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۰
۰
سلام واقعا عالی بود .به افتخار پرسپولیس بزن كف قشنگروووووووووووووووووووووووووووو

نیازمندی ها