کد خبر: ۵۸۶۴۲۰
هرآنچه در ماه عسل گذشت؛علیخانی و یک عشق 11 ساله در ماه عسل

یک زوج عاشق که هنوز پس از گذشت یازده سال به اندازه روزهای اول به یکدیگر علاقه مند هستند، مهمان ماه عسل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در بیست وهشتمین روز از ماه مبارک رمضان برنامه ماه عسل با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی  دفتر خود را با عطر این ثانیه ها به روی همراهان روزه دار خود باز کرد تا برگ دیگری از این برنامه را ورق بزند.

علیخانی درلحظه آغازین برنامه وپس از ذکر دعای فرج گفت: سلام به روی ماه همه ی شما دوستان و هم وطنان عزیزم که به این عهد و پیمان وفادار بودید ودر این ثانیه ها همراه ماهستید.

پس از پخش تیراژ با صدای فرزاد فرزین علیخانی ذکر کرد:قول دادم زیاد حرف نزم پس به سرعت وارد دنیای مهمانانمون می شویم.

مهمانان دیروز ماه عسل یک زوج بودند.

اما قصه ی زندگی این زوج بدین گونه بود: فرزین وآیدا دوزوجی بودند که پس از گذشت 11سال از زندگی مشترکشان هنوز عاشقانه همدیگر را دوست داشتند.

آید اارمنی و دین مسیحیت داشته و بعداز یک ازدواج ناموفق، همسرش فرزندش را با خودمی برد و او را به شیر خوارگاه آمنه می دهد و علی رغم دوندگی آیدا بری یافتن فرزندش، مسولان شیرخوارگاه به او می گویند که فرزندش را خانواده ای به سرپرستی گرفتند، بعداز آن آیدا دچار ناراحتی و افسردگی شدیدی می شود و در سرای احسان زندگی خود را ادامه می دهد.

فرزین هم که از خانواده تحصیلکرده ای متولد شده بود بعد از فوت پدر و مادر ش به مصرف مواد روی می آورد و پس از اوردوز یک دستش را در آب جوش از دست می دهد و او هم به سرای احسان می آید.

در سرای احسان ایدا و فرزین با هم ازدواج می کنند و آیدا به دین اسلام روی می آورد و نام معصومه را برای خود برمی گزیند، این زوج هم اکنون در کنار هم با عشق زندگی می کنند.

فرزین دلیل علاقه اش خود را به همسرش اینگونه عنوان کرد: در چشمان آیدا صداقتی است که در چشم هیچ پرنده ای نمی شود آن را پیدا کرد.

یکی از مسولان سرای احسان به جمع مهمانان اضافه شد و عنوان کرد: سرای احسان قصه ی برگشت انسانها به زندگی است، عشق آیدا و فرزین غیرباور اما واقعی است، آیدا و فرزین پس از گذشت 11سال هنوز در مرحله نامزدی مانده اند و به اندازه همان روزهای ابتدایی به هم علاقه مند هستند.

 

فرزین درخصوص عشق متذکر شد: بعداز عشق به خدا، عشق به همسر بالاترین عشق هاست کسی که پای خطبه عقد را امضاء می کند باید تا آخر مردانه پای عهد و پیمان خود بایستد ماتمام نداشته های زندگیمونو با هم پر می کنیم.

علیخانی در پایان متذکر شد: امروز هم یک مهمان داشتیم که فرصت نشد در خدمتشان باشیم از آن ها عذرخواهی می کنیم.

وپس ازخروج از گوی طلایی و دنیای مهمانان خاطرنشان کرد: عشق یک جایی سروکله اش پیدا می شود که باور نمی کنید،در انتهای ناامیدی که باور پذیر نیست. ماهتون عسل.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها