انواع ماهی‌های چرب مانند ماهی سالمون، تُن و خال‌مخالی، سرشار از ویتامین D هستند.
کد خبر: ۹۷۷۹۵۸
راه‌های طبیعی برای افزایش تستوسترون
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سلامتیسم،‌ ویتامین D به‌طور طبیعی تستوسترون را تقویت می‌کند، چون نقش بسیار مهمی در تولید هورمون‌های بدن دارد.
ماهی بخورید!
انواع ماهی‌های چرب مانند ماهی سالمون، تُن و خال‌مخالی، سرشار از ویتامین D هستند.ویتامین D به‌طور طبیعی تستوسترون را تقویت می‌کند، چون نقش بسیار مهمی در تولید هورمون‌های بدن دارد. برای این‌که فواید ماهی را کامل دریافت کنید، حداقل ۲ بار در هفته ماهی بخورید.
بیشتر منیزیم مصرف کنید
منیزیم از چسبیدن پروتئین به تستوسترون جلوگیری می‌کند. درنتیجه، عناصر مورد نیاز برای تولید اسپرم،‌ بیشتر در خون به گردش درمی‌آیند. اسفناج، سرشار از منیزیم است. منابع دیگر بدین ترتیب هستند: بادام و بادام‌زمینی.
صدف بخورید!
این غذای دریایی برای افزایش قدرت باروری در مردان واقعا فوق‌العاده است. میزان زینک (روی) موجود در صدف، تقریبا ۵ برابر بیشتر از نیاز روزانه بدن تخمین زده می‌شود. زینک در تولید تستوسترون به بدن کمک می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید زینک را از منابع دیگر مانند گوشت گوساله یا حبوبات دریافت کنید. بیشتر تولیدکنندگان غلات صبحانه، از زینک در ترکیبات خودشان استفاده می‌کنند. بنابراین، می‌توانید صبح‌ها از غلات صبحانه غنی‌شده با زینک، برای بالا بردن سطح این املاح در بدن استفاده کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها