چطور کمتر و منصفانه تر بر سر اختلافات بحث کنید

پنج راهکار برای مدیریت دعوای زناشویی

پیشنهادهای درگوشی؛

برای پسردار شدن چه باید کرد؟

در صورتی که قصد دارید در آینده نزدیک فرزنددار شده و جنسیت او پسر باشد با رعایت برخی نکات و رژیم غذایی مناسب شانس پسر شدن جنین افزایش پیدا می کند.
کد خبر: ۹۷۷۹۰۹
برای پسردار شدن چه باید کرد؟
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌افراد بسیاری وجود دارند که تمایل دارند فرزندشان پسر شود. بر اساس نظر متخصصان برخی عوامل مانند رژیم غذایی، داروهای خانگی و برخی مراقبت های روزانه در دختر یا پسر شدن جنین موثر است.
گایافنازین قرص وشربتی برای پسردار شدن
قرص گایافنازین به دلیل ایجاد شرایط بهتر برای حرکت سلول هایی که شانس پسردار شدن جنین را افزایش می دهند بهتر است قبل از لقاح مورد استفاده قرار بگیرند.
مردان لباس های تنگ نپوشند
پوشیدن لباس های تنگ به دلیل اختلال در عملکرد هورمون های مردانه مانع سرعت تاثیر این هورمون ها شده و در صورتیکه این هورمون ها به آهستگی فعالیت کنند شانس پسر شدن جنین کاهش پیدا می کند.
آقایان از محیط گرم دوری کنند
درجه حرارت بدن آقایان بر روی سرعت حرکت هورمون ها مردان تاثرگذار است. گرما سرعت حرکت این هورمون ها را کم می کند به همین دلیل استفاده از کیسه یخ روی شکم و دوری کردن از محیط های گرم شانس پسرشدن جنین را افزایش می دهد.
این رژیم غذایی شانس پسردارشدن را زیاد می کنند
اسیدی بودن بدن عامل از بین رفتن سلول های جنسی ایجاد کننده فرزند پسر بوده بنابراین یک رژیم غذایی قلیایی از چند هفته قبل لقاح بسیار موثر است. تداوم مصرف سدیم و پتاسیم برای خانم ها و کاهش میزان کلسیم و منیزیم برای کسانی که تمایل پسردار شدن دارند مفید بوده و شانس تشکیل جنین پسر را چندین برابر می کند.
برای پسردار شدن چه باید کرد؟
برای پسردار شدن چه باید کرد؟
برای پسردار شدن چه باید کرد؟
خانم ها موادغذای مغذی مصرف کنند
به دلیل اینکه فرزندان پسر از نظر فیزیکی قوی تر از پسران هستند به همین دلیل مادران باید مواد غذایی مغذی و با انرژی بالا مصرف کرده تا سیستم ایمنی و عملکرد هورمونی آن ها قوی تر شود.خانم های ضعیف و با میزان انرژی پایین کمتر شانس پسردارشدن دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سرخوش
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
پسر آدمو پیر میكنه اما دختر عشق و دوست داشتن و به آدم میده دختر چراغ خونه است و بنظر بنده وجودش تو خونه به آدم آرامش میده اون همیشه منتظر پدر میمونه همیشه ...
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
چه فرقی میكنه عزیزم دختر یا پسر هرجفتشون روشنایی خونن

نیازمندی ها