رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر عنوان کرد

ویزیت رایگان ۱۳ هزار مسافر نوروزی

در مراجعه به چادرهای هلال احمر

قند خون ۲۷ هزار مسافر نوروزی اندازه گیری شد

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، از ارائه خدمات سلامت به ۲۷ هزار و ۴۰۰ مسافر نوروزی در چادرهای هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۶
قند خون ۲۷ هزار مسافر نوروزی اندازه گیری شد

به گزارش جام جم سرا ، دکتر مسعود حبیبی گفت: تا کنون ۳۴۹ هزار و ۲۷۷ مسافر نوروزی از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استفاده کردند که در این زمینه بیشترین میزان مراجعه در بهره‌مندی از خدمات سلامت با ۲۷ ‌هزار و ۴۰۰ مورد برای گرفتن فشار و قند خون بوده است.

وی با اشاره به اینکه تا روز چهارم ارائه خدمت در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ۱۰ هزار و ۲۳۲ جوان هلال‌احمر در سطح کشور در پایگاه‌های نوروزی به هموطنان ارائه خدمت کرده‌اند، افزود: بر این اساس در ۴ روز گذشته، حدود ۳۳۳ هزار مسافر به پایگاه‌های ثابت و ۱۶ هزار و ۲۷۳ مسافر نیز در پایگاه‌های سیار سازمان، خدمات لازم را دریافت کردند.

حبیبی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۸ هزار و ۶۱۲ تن از مسافران نوروزی از خدمات پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر استفاده کرده‌اند، عنوان کرد: بر این اساس ۲۱ هزار و ۲۱۵ تن از هموطنان به خیمه‌های نماز مراجعه کرده و ۲۷ هزار و و ۴۰۰ تن از خدمات سلامت(سنجش قند و فشار خون) و حدود ۲۰ هزار تن نیز از خدمات فضای دوستدار کودک بهره برده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به توزیع ۴۷۷ هزار و ۸۸ بروشور آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی تا چهارمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، افزود: ۱۸۱ هزار و ۸۲۰ تن از مسافران بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی، ۱۷۸ هزار و ۸۷۳ تن نقشه و ۱۱۶ هزار و ۳۹۵ تن سایر بسته‌های آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال‌احمر را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع در روز چهارم اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی حدود ۱۵۰ هزار تن از هموطنان به پایگاه‌های طرح مراجعه کرده‌اند، گفت: بر این اساس در روز چهارم ۲۹ هزار و ۹۰۲ مورد خدمات، ارائه و ۲۱۰ هزار و ۹۳۵ مورد اقلام آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی توزیع شده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها