به دام افتادن متهم پس از بررسی پروفایل او

اقدام به هتک حیثیت همکلاسی در پی حسادت دخترانه

جام جم سرا- فردی که با انتشار تصاویر شخصی یکی از همکلاسی‌های خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی موجب آبروریزی وی شده بود، از سوی پلیس فتا در شهرستان کازرون شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۰۴۶۷۹
اقدام به هتک حیثیت همکلاسی در پی حسادت دخترانه

به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون این استان با بیان این خبر اظهار داشت: در پی شکایت دختری جوان مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه‌های مجازی اجتماعی صفحه‌ای ایجاد و در آن تصاویر شخصی وی را همراه با مطالب غیر اخلاقی درج کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ مهرداد مشوق افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی پروفایل ایجادشده و انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند. متهم که از دوستان و همکلاسی‌های شاکیه است در مواجهه با مدارک و مستندات به بزه انتسابی اقرار کرد و انگیزه خود را حسادت و انتقام‌جویی عنوان داشت.
فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهم مذکور به دادسرا معرفی شده، به شهروندان توصیه کرد که عکس و فیلم‌های خصوصی خود را به‌هیچ‌عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان و اقوام قرار ندهند و همچنین اجازه فیلم‌برداری و عکس‌برداری از مجالس خصوصی خود را به دیگران نداده و از ذخیره کردن اطلاعات خصوصی نظیر فیلم و عکس بر روی تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ پرهیز کنید. (دولت بهار)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها