اعتراض به مراسم عروسی نوه صدام حسین بالا گرفت

رقص نوه دیکتاتور بر زخم خونین مردم [مجموعه عکس]

انتشار تصاویر مراسم پرخرج و پرهزینه عروسی «بنان» نوه «صدام» دیکتاتور مقبور عراق، در پایتخت اردن، خشم عراقی‌ها را برانگیخت.
کد خبر: ۷۴۱۶۷۵
رقص نوه دیکتاتور بر زخم خونین مردم [مجموعه عکس]

جام جم سرا به نقل از ایسنا: العالم نوشت: «بنان» و مادرش «رغد» فرزند ارشد صدام، عکس‌های حنابندان و همچنین عروسی را منتشر کردند. بنان، بر روی صفحه خود در اینستاگرام، کارت دعوت عروسی خود را منتشر کرد. این کارت، به شکل عقاب طراحی شده است که آرم رژیم بعث در عراق بود.

سایت خبری «روسیا الیوم» تأکید کرد که در یکی از عکس‌های منتشر شده، رغد در حال آویختن نشان و مدالی به گردن بنان است و در این عکس، نیمی از چهره «ساجده خیرالله» همسر صدام هم به چشم می‌خورد.

.

بر اساس اطلاعات درج شده بر روی کارت دعوت، به نظر می‌رسد که این عروسی در تاریخ چهاردهم ماه جاری میلادی در سالن فورسیزن در امان برگزار شده و نوه صدام، به همسری بدر رعد محمود درآمده است.

.


به گزارش جام جم سرا، شمار زیادی از کاربران عراقی، با انتشار این عکس‌ها، به برگزاری این مراسم واکنش نشان دادند:
«رضا الساعدی» زیر عکس‌های عروسی بنان نوشت: این عکس رغد است که نشان و مدالی به گردن دختر خود می‌آویزد، مدالی که به اشک و خون ملت عراق آلوده است، عراقی که به سبب سیاست‌های مسخره پدرش پاره پاره شده است.

«نسمه شتاء» نیز نوشت: به این نوه لوس صدام می‌گویم، رقصیدن بر زخم‌های مردم عراق کافی است؛ بهتر است احترام خونی که از مردم عراق ریخته شده و همچنان در موصل، تکریت، الانبار و دیگر شهر‌ها همچنان بر زمین می‌ریزد نگه دارد و اموالی را که برای برگزاری این عروسی بزرگ هزینه کرده است، به خزانه مردم عراق برگرداند زیرا این اموال را افراد خانواده‌اش از ملت عراق سرقت کرده‌اند.

«حیدر مالک» نیز در این خصوص نوشت: چطور می‌توانی با خرج کردن میلیون‌ها دینار از اموال میلیون‌ها یتیم، بیوه و آواره عراقی شاد باشی؟ عراقی‌هایی که به سبب تو و خانواده‌ات به خاک سیاه نشسته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۹
فریاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
۰
۰
خدا لعنتشون كنه .
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
۰
۰
تا اونجایی كه یادمه صدام ادعای مسلمونی هم داشت؛ عروسی تو محرم آخه؟!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
۰
۰
خدایی باهمه قساوت ،ولی عروس جقدر ساده است
مشیری
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
۰
۰
تا تاریخ هست نفرت ما ایرانی ها و عراقی ها از دودمان صدام كافر هم هست
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
۰
۰
مبارك باشه ان شاالله به پای هم پیر بشوند
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
۰
۰
من در مورد این دختر خانوم نظری ندارم .ولی لعنت بر صدام.
م-ح
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
۰
۰
بگذار شاد باشد و بر زخم این عراقیها برقصد چون هنوز هستن كسانی كه داغ جگر گوشه هایشان را فراموش نكردند و یا هستند كسانی كه هنوز چشم به راه فرزندشان هستند این ها همان مردمی هستند كه با امام حسین جنگیدند همان مردمی هستند كه 8سال با ما جنگیدند هر چه بر سرشان بیاید حقشان است
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
۰
۰
چه عروسی مسخره ای! آرم بعثی ها به موشك بیشتر میاد تا كله قند!
حسن ابول تختی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
۰
۰
باور كنید كه تمام كسانیكه از ابتدا خون آشامیدند همانند ضحاك باید برای تمام عمر خون بیاشامند و تنها یك عامل میتواند آنها را نابود نماید و آنهم گرفتن و به زنجیر بستن و انداختن در چاه ونابودكردن تمام آنهاست

نیازمندی ها