• 1 1
  • 0

گوجه شکم پر، صبحانه‌ای مغذی

سه شنبه 11 تیر 1392 ساعت 11:43
صبحانه از وعده‌های مهم غذایی است که در تامین سلامت افراد، نقش و اهمیت خاصی دارد. با خوردن یک صبحانه کامل، روز را با نشاط بیشتری سپری کنید. این هم یک صبحانه لذیذ؛ بفرمایید.

 

 

مواد لازم برای چهار نفر:

گوجه نسبتا درشت، ۴ عدد

قارچ ریز خرد شده، چند عدد

پنیر پیتزا، ۱۰۰ گرم

پوره سیب‌زمینی، یک فنجان

تخم‌مرغ، ۴ عدد

نمک و فلفل به اندازه لازم

 

طرز تهیه:

ابتدا قسمت بالای گوجه‌ها را یک برش حلقه‌ای زده و به آرامی داخل آن را خالی کنید. طوری که به دیواره و کف گوجه آسیبی نرسد و سوراخ نشود. بعد کمی به آن نمک بپاشید. پنیر رنده شده را با قارچ خردشده مخلوط کرده و گوجه‌ها را تا نیمه، از قارچ و پنیر پر کنید. بعد روی آن کمی پوره سیب‌زمینی بگذارید. مقدار پوره نباید گوجه را پر کند و باید جا برای تخم‌مرغ بماند. قبل از شکستن تخم‌مرغ‌ها، برای هر گوجه تکه‌ای کاغذ آلومینیومی آماده کرده و گوجه‌ها را روی آنها قرار داده و سینی فر را چرب کرده و روی مواد هر گوجه یک عدد تخم‌مرغ بشکنید و آرام کاغذ را برای گوجه‌ها به صورت قالب درآورید، طوری که روی گوجه‌ها پوشیده نشود. فر را که قبلا گرم کرده‌اید روی ۱۷۵ درجه قرار داده و گوجه‌ها را به مدت ۱۵ دقیقه در طبقه وسط فر گذاشته و صبر کنید تخم‌مرغ‌ها کاملا بسته شود. آنها را از فر در آورده و روی آنها فلفل یا گلپر بپاشید و سرو کنید. نوش جان

>> چاردیواری

به اشتراک گذاری
کد خبر : 1103632396020405849
لینک کوتاه :

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی:

اخبار مرتبط

پربازدیدها

آخرین مطالب همه سایت

ضمیمه این هفته