اولین فهرست ولاسکو اعلام شد

روزهای پرکار در تالار والیبال آزادی

سرنوشت پلی‌آف والیبال در دست قعرنشینان

هفته پایانی از مرحـــــــله گروهی لیگ برتر والیبال در شرایطی عصر امروز به پایان می‌رسد که تیم‌های سایپای البرز و شهرداری ارومیه امیدوارند جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کنند، اما در نیمه نهایی تنها یک جای خالی وجود دارد!
کد خبر: ۵۴۰۳۱۴

رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر برای تیم‌های پیکان، متین ورامین و کاله که پیش از این صعودشان به پلی‌آف مشخص شده با آرامش دنبال می‌شود، اما در ارومیه، تیم‌های شهرداری ارومیه و نوین کشاورز در حالی به مصاف هم می‌روند که ارومیه با 38 امتیاز در رده پنجم است و برای رسیدن به پلی‌آف باید به رده چهارم برسد. این تیم با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده چهارمی سایپا، برای جبران و از دست ندادن شانس حضور در پلی‌آف به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی نیاز دارد و باید در انتظار شکست رقیب خود یعنی سایپا هم باشد. در طرف مقابل هم تیم نوین کشاورز که سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده و تنها 16 امتیاز را در این مرحله به دست آورده، برای اعاده حیثیت به میدان می‌آید و باید منتظر بود و دید که پیروزی از آن کدام تیم است.

اما در گنبد هم تیم‌های جواهری گنبد و سایپای البرز رودرروی هم قرار می‌گیرند تا سرنوشت تیم چهارم صعودکننده به پلی‌آف مشخص شود. سایپا که برای رسیدن به پلی‌آف از شانس بیشتری نسبت به شهرداری ارومیه برخوردار است، برای تمام کردن کارش در دور مقدماتی به امتیاز کامل این بازی احتیاج دارد. این شرایط برای سایپای رده چهارمی 40 امتیازی بسیار مهم است.

برنامه کامل بازی‌های عصر امروز که به طور همزمان از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز می‌شود، به این شرح است: شهرداری ارومیه – نوین کشاورز تهران، میزان مشهد – پیشگامان کویر یزد، متین ورامین – کاله مازندران، شهرداری تبریز – آلومینیوم المهدی بندرعباس، پیکان تهران – باریج اسانس کاشان و جواهری گنبد – سایپا البرز.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها