حق با شماست

کد خبر: ۱۲۲۴۹۱۵

# ارباب_رجوع
بیک از تهران:
از رئیس محترم اداره ثبت پاکدشت بابت تکریم ارباب رجوع و حل آنی مشکلات مراجعین کمال تشکر و قدردانی را دارم.

زیرنویس_رادیویی
مهربانی از گنبدکاووس:
رادیونما که وظیفه زیرنویس کردن برنامه‌های رادیو ایران را دارد دیگر برنامه‌های این رادیو را زیرنویس نمی‌کند و فقط بعضی از برنامه‌های آن زیرنویس می‌شود.

# معوقه_فرهنگیان
نادری از تهران:
چرا معوقات فرهنگیان با وجود قول‌های فراوان مسؤولان وزارت آموزش و پرورش هنوز پرداخت نشده است؟

# محله _‌تاریک
صفاری از شهرقدس:
خیابان‌های عمارت، جنت و کوچه فرمان واقع در شهرقدس (قلعه حسن‌خان) بسیار تاریک و فاقد روشنایی است و عبور و مرور برای شهروندان بسیار سخت است. از مسؤولان اداره برق درخواست رسیدگی دارم.

# بازنشسته_حقوق
جمعی از فرهنگیان:
متاسفانه برای بسیاری از بازنشستگان فرهنگی افزایش حقوق امسال براساس مصوبه مجلس (400هزارتومان بعلاوه 10درصد) اعمال نشده و اعتراضات برخی نمایندگان به این بی‌قانونی دولت هم اثری نداشته است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 15مرداد 1398 با عنوان «مترو-شلوغ» مشاور مدیرعامل و مدیرارتباطات وامور بین‌الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: برنامه‌ریزی حرکت قطارهای تمامی خطوط مترو براساس آمار مسافر در ساعات مختلف و خلوتی و شلوغی ایستگاه‌ها و طبق الگوی تقاضای سفر شکل می‌گیرد و به صورت دائم و مستمر پایش می‌شود. در خصوص موضوع سیستم تهویه قطارها، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به مسافران گرامی ناوگان ریلی درون شهری مترو اطمینان می‌دهد کارکنان و پیمانکاران این شرکت لحظه به لحظه عملکرد تجهیزات مختلف از جمله کولر قطارها را رصد می‌کنند تا اختلالات احتمالی را به حداقل برسانند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها