برانکو: می‌خواهیم قهرمان شویم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی تبریز گفت: دو بازی تا پایان لیگ برتر مانده است. عملا قهرمان با آخرین سوت داور در آخرین بازی مشخص می‌شود. از تیم دوم جدول سه امتیاز بیشتر داریم. از همه چیز مهم‌تر این است که ماشین‌سازی را ببریم و به یک قدمی سومین قهرمانی متوالی برسیم. درباره ماشین‌سازی هم باید بگویم تیم قابل احترامی است. این تیم بازیکنان باانگیزه‌ای دارد که جوان هستند و برای نشان دادن خودشان تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۸۱

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این‌که آیا در تمرین جمعه با بازیکنان تیمش صحبت‌های انگیزشی داشته و درست است که عنوان شده برخی می‌خواهند مانع قهرمانی این تیم شوند؟ خاطرنشان کرد: قبل از تمرین با بازیکنان جلسه داشتم. همیشه از این جلسات داریم. همین صحبت‌هایی که الان مطرح شده را هم به آنها گفته‌ام. به آنها گفتم این بازی نیازی به مربی و مدیریت ندارد. هواداران و بازیکنان تعیین‌کننده هستند. انتظار دارم همه بعد از بازی خوشحال باشند و با هم خوشحال شویم. کسانی هستند که نمی‌خواهند قهرمان شویم اما مهم‌ترین مساله این است که ما می‌خواهیم قهرمان شویم.
وی درباره احتمال بازی تدافعی از سوی ماشین‌سازی و این‌که تبریزی‌ها دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود اظهار کرد: طبیعی است که این حرف را بزنند. آنها با موفقیت ما خوشحال نمی‌شوند. ما هم با موفقیت آنها خوشحال نمی‌شویم. بازی آنها با سپاهان را آنالیز کردم. عملکرد خوبی داشتند. این‌طور نیست که بگوییم بازی تدافعی انجام خواهند داد.
برانکو درباره برگزاری جشن قهرمانی در بازی پایانی و مهمان بودن این تیم در بازی آخر گفت: طبیعی است که جشن قهرمانی برابر هواداران لذت‌بخش است اما قانون حکم می‌کند در خارج از خانه برای قهرمانی آماده شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها