نایب قهرمان لیگ قهرمانان، ناامید کننده بود

خداحافظی با آسیا

پرسپولیس در روزی که محکوم به برد بود، با یک گل دیرهنگام مغلوب پاختاکور ازبکستان شد تا وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان، خسته از بازی های فشرده پایان فصل، تقریبا در 10 دقیقه پایانی بازی با پاختاکور، توان راه رفتن هم نداشت و همین افت بدنی باعث شد، نتواند مقابل یکی از معدود حملات جدی حریف ازبکستانی ایستادگی کند.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۲۰

گل برتری پاختاکور توسط ایگور سرگیف به ثمر رسید که در دقیقه 79 به عنوان یک تعویض طلایی وارد زمین شد و فقط 7 دقیقه بعد از حضور در ترکیب پاختاکور، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
این درحالی بود که تعویض های برانکو در دقایق 63 و 70، تهاجمی تر از همتایش، آرولادزه بود و مرد کروات سعی کرد با فرستادن ماریو بودیمیر و مهدی ترابی به زمین، تیمش را به سمت پیروز شدن سوق دهد. اتفاقا دو موقعیت جدی پرسپولیس هم در 20 دقیقه پایانی نصیب همین دو مهاجم شد اما باز هم طلسم گل نزدن مهاجمان سرخپوش شکسته نشد.
بعد از گلی که علی علیپور در بازی رفت پرسپولیس و الاهلی، وارد دروازه تیم عربستانی کرد، تا کنون، مهاجمان پرسپولیس در بیش از 490 دقیقه (3 بازی در لیگ و 2 بازی در آسیا) موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده اند و همین روند باعث شده تیم برانکو طی این پنج بازی، رنگ برد را به خود نبیند و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.
با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان، حالا دیگر بازی پایانی سرخ ها مقابل السد در ورزشگاه آزادی، جنبه تشریفاتی پیدا کرده و حتی برد در آن بازی هم تاثیری در وضعیت پرسپولیس نخواهد داشت. البته شرایط نه‌چندان مطلوب پرسپولیس در این هفته های اخیر، موقعیت این تیم در لیگ و جام حذفی را هم در روزهای پایانی فصل به مخاطره می‌اندازد.
پرسپولیس شنبه هفته آینده برای تثبیت صدرنشینی و قهرمانی در لیگ برتر به مصاف ماشین سازی خواهد رفت و طبق اعلام سازمان لیگ در روز هشتم خرداد ماه هم باید در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان برود. قطعا ادامه ناکامی مهاجمان پرسپولیس در گلزنی و طولانی تر شدن روند نبردن های این تیم، می تواند اتفاقی تلخ تر از حذف زودهنگام در لیگ قهرمانان آسیا را برای هواداران این تیم رقم بزند.
برانکو: بهترین بازیکن پاختاکور داور بود
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی به شدت از داوری انتقاد کرد و گفت: دیروز خبرنگاران ایرانی راجع به داوری سوال کردند. می‌خواستم متقاعدشان کنم که اگر تصمیم اشتباهی صورت گرفته، عمدی نبوده است اما الان چه می‌توانم بگویم. در بازی نخست گل آفساید خوردیم. در بازی با السد هم در لحظات پایانی گل آفساید خوردیم. ما الان در زمین حریف بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم ۲۵ موقعیت پیدا کنیم و گل بزنیم. داور یک پنالتی صد درصد ما را نگرفت. همه این پنالتی را دیدند و فقط داور ندید. تیم حریف یک بازیکن کلیدی داشت که آن هم داور مسابقه بود.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها