علی علیپور از اتفاقات بازی با استقلال خوزستان و دیدار با پدیده در جام حذفی می‌گوید

هر چه ما را اذیت کنند، متحدتر می‌شویم

با وجود دفاع فشرده استقلال خوزستان اما علی علیپور باز هم توانست در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس گلزنی کرده و یک بار دیگر به تیمش در کسب بردی دیگر کمک کند. او غیر از گلزنی مقابل حریف قعرنشین توانست بازی خوبی نیز به نمایش بگذارد. سراغ علیپور رفتیم تا صحبت‌هایش را بشنویم.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۷۴

بازی با استقلال خوزستان پر از حوادث عجیب بود. برای تو این بازی چطور تمام شد؟
وقتی به ورزشگاه رفتیم و دیدیم سکوها پر شده، انرژی و انگیزه‌های مان برای کسب پیروزی بیشتر شد. از همان ابتدا خواستیم حملات را آغاز کنیم و دیدید که تیم اول زمین بودیم. البته استقلال خوزستان پر از بازیکنان جوان بود و می‌خواستند ما را تحت تاثیر خود قرار دهند اما پرسپولیس کار خودش را کرد و توانستیم در نهایت به برد برسیم. من هم تلاش کردم یکی از بهترین بازی هایم را نشان بدهم و خدا خواست تا باز هم گل بزنم.
گل مهم و زیبایی هم به ثمر رساندی!
بله، خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. استقلال خوزستان فشرده بازی می‌کرد و عبور از خط دفاع این تیم آسان نبود اما با پاس سیامک نعمتی، یک لحظه فرصت شوت‌زنی پیدا کردم و روی همان توپ، پرسپولیس را به گل رساندم. واقعا خدا خواست که این گل رقم بخورد و باز هم باعث خوشحالی هواداران باشم.
در طول بازی، چند فرصت خوب هم از دست پرسپولیس رفت. این موضوع نگران‌کننده نیست؟
تیم ما پر از انگیزه است، اما یکسری اتفاقات در هفته‌های گذشته رقم خورده که تمرکزمان را گرفته و به همین علت، کار برای ما سخت شد. با این حال، هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد. ما با کمک هواداران مان موفق شدیم بار دیگر به پیروزی برسیم و با قدرت بیشتر به راه‌مان ادامه خواهیم داد. برخی می‌گفتند چون پرسپولیس به فولاد باخته، دیگر نمی‌تواند با تیم‌های مدعی رقابت کند اما دیدید که در این بازی چقدر فرصت گلزنی ایجاد کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را تمام کنیم.
یعنی آن اتفاقات باعث پیشرفت پرسپولیس شد؟
بله هر چقدر بیشتر ما را اذیت کنند، اتحادمان بیشتر می‌شود و چون مورد حمایت هواداران قرار داریم، با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کنیم. اتحاد و تمرکزمان با این مسائل از بین نمی‌رود.
نسبت به داوری هم معترض بودی. ماجرا چه بود؟
متاسفانه در اوایل بازی، پنالتی صد در صد روی من اتفاق افتاد اما داور هیچ توجهی به آن نداشت. خیلی راحت از کنار این پنالتی عبور کرد و حق مان ضایع شد. هر چقدر هم اعتراض کردیم، فایده نداشت و گفت پنالتی نمی‌گیرم. دیگر نمی‌دانم باید چه کار می‌کردیم. دوست ندارم علیه داوران صحبت کنم اما انصافا آن صحنه پنالتی بود و داور باید به سود ما سوت می‌زد که این اتفاق رخ نداد. نمی‌دانم باید چه کار کنیم فقط امیدوارم این وضعیت هر چه زودتر تمام شود و اشتباهات کاهش یابد.
بازی بعدی مقابل پدیده در جام حذفی است. برای این بازی آمادگی دارید؟
ما برای هر بازی، آمادگی، روحیه و استراتژی جداگانه داریم و این موضوع را در بازی با پدیده هم نشان خواهیم داد. متاسفانه تقویم بازی‌های مان به شدت شلوغ است و همین امر باعث شده کادرفنی هم نسبت به فشردگی بازی‌ها اعتراض داشته باشد ولی چاره‌ای نیست و با تمام وجود می‌جنگیم تا با عبور از پدیده به نیمه نهایی جام حذفی برسیم. البته پدیده نشان داده یکی از بهترین تیم‌های لیگ هجدهم است و می‌تواند هر حریفی را تحت فشار قرار بدهد، ولی امیدواریم آنها را مثل دو بازی رفت و برگشت در لیگ، بار دیگر شکست بدهیم.

کاوه علی‌اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها