طرفدار استقلال هستید یا پرسپولیس؟ برای منچستریونایتد هورا می‌کشید یا دل به ستاره‌های رئال، بارسا و یوونتوس بسته‌اید؟ اگر هر کدام از این تیم‌ها یا هر تیم دیگری، باشگاه محبوب شماست، اپلیکیشن All Football را که یک ابزار کارآمد برای فوتبالی‌ها به حساب می‌آید، از دست ندهید.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۴۱

در اپلیکیشن All Football در اولین قدم باید باشگاه محبوب خود را انتخاب کنید. سپس تمام اخبار، اطلاعات و هر چیزی را که مربوط به تیم شماست، میتوانید در بخش اصلی اپ دنبال کنید. علاوه بر این، آمار تمام بازیکنان همه تیمهای لیگهای جهان و تیمهای ملی در این اپلیکیشن قابل دسترسی است؛ بهطوری که میتوانید از مهدی قائدی 19 ساله استقلال تا جاگیلکا مدافع 27 ساله باشگاه اورتون را به بهترین شکل ممکن دنبال کرده و آمار تعداد بازیها، تعداد گل زده، پاس گل و حتی کارتهای زرد و قرمز آنها را مشاهده کنید. همچنین نتیجه زنده همه بازیها، جدول لیگها و گزارش زنده بازی نیز در این اپ قابل دسترس است و براحتی میتوانید آنها را دنبال کنید.

یک داستان تعاملی

شرکت بازیسازی فارسیزبان مدریک که با تولید بازیهای مختلف به یکی از شناخته شدهترین شرکتهای بازیسازی ایرانی در بخش موبایل تبدیل شده، در جدیدترین تجربه خود سراغ یک چالش متفاوت رفته است: داستان تعاملی؛ ژانری از بازی که در میان بازیهای خارجی از محبوبیت قابل قبولی برخوردار است. در این نوع بازی، شما با تصمیمگیریهایتان مسیر داستانی بازی را تعیین میکنید و در واقع شما هستید که خط اصلی داستان را رقم میزنید. بازی شهرزاد قصهگوی شرکت مدریک در حال حاضر در ژانرهای مختلفی مانند عاشقانه، فانتزی، معمایی و کمدی، داستانهای مختلفی را برایتان درنظر گرفته است. شما باید در نقش شخصیت اول داستان وارد یکی از این ماجراها شوید و با تصمیمهای خود یک سرنوشت جدید برای او خلق کنید. شهرزاد قصهگو محتوای اختصاصی، ظاهر گرافیکی خوب و طرحهای قابل قبولی دارد و به عنوان اولین داستان تعاملی فارسیزبان میتواند بازی جالب و جذابی از آب دربیاید.

جولان نینتندو روی موبایل

شرکت نینتندو که در ایران به دلیل کنسولهای بازی خاطرهانگیزش محبوبیت زیادی دارد، بار دیگر با یک عنوان هیجانانگیز جدید به دنیای موبایل آمده است. این شرکت ژاپنی که ابتدا علاقه چندانی به صنعت موبایل نشان نداده بود، با عرضه محصولات موفقی مثل Super Mario Run و پوکمان گو، نشان داد میتواند در این بخش هم بسیار موفق باشد.

حالا بازی جدید این شرکت با نام Dragalia Lost بتازگی عرضه شده که طراحی آن کاملا به سبک ژاپنی است. در این بازی شما به عنوان آخرین فرزند پادشاه وظیفه دارید از سرزمین خود دفاع کنید، سرزمینی که به دلیل حضور سنگهای قدرت سالهاست در برابر نیروهای بد محافظت میشود، اما حالا با ضعیف شدن یکی از سنگها امنیت آن به خطر افتاده است. این بازی یک داستان دوستداشتنی با جزئیات زیاد دارد که حسابی درگیرتان میکند.

دروازه دولت الکترونیک

سالهاست نام دولت الکترونیک، پیشخوان دولت و عباراتی از این دست به گوش ما میرسد، اما تا به حال بیشتر از چند وبسایت و دفترهای فیزیکی در سطح شهر که چندان هم ربطی به دولت الکترونیک ندارند، نمود بیرونی دیگری نداشته و درواقع اپلیکیشنها به این عرصه پا نگذاشتهاند. حالا با بازگشت کارتهای سوخت، اپلیکیشن رسمی دولت برای اولینبار وظیفه انجام ثبتنام آن را برعهده گرفته است؛ اپلیکیشنی که استعلام کارت سوخت اولین وظیفه آن است و در آینده وظایف پیچیدهتری را قبول خواهد کرد. در حال حاضر اپلیکیشن دولت با ظاهری قابل قبول و عملکردی بدون نقص به شما کمک میکند تا به راحتترین شکل ممکن ثبتنام خود را انجام دهید و برای دریافت کارت سوخت اقدام کنید. میتوان امیدوار بود این ابتدای راه اپلیکیشنهای دولت باشد و در آینده به عنوان دروازه دولت الکترونیک عمل کند.

ماهیگیر حرفهای

بار دیگر میخواهیم سراغ بازیای برویم که دست برداشتن از آن دشوار است. Hooked inc از آن بازیهایی است که حسابی شما را درگیر خواهد کرد و قطعا وقت زیادی از روز شما را پر میکند. در این بازی باید در نقش یک ماهیگیر حرفهای سراغ شکار ماهیهای دریا بروید، پس قایقتان را به آب بیندازید و خود را وارد یک چالش حسابی کنید. مهارت، سرعت عمل و البته صبر و تمرکز مهمترین ابزارهای شما برای انجام هرچه بهتر این بازی است. Hooked inc به صورت مرحلهای بوده و در هر مرحله باید ماهیهای بیشتری شکار کنید. البته تفاوت مرحلهها در معماهایی است که باید پشت سر بگذارید. در Hooked inc میتوانید مرحله به مرحله با توجه به عملکردتان قایقهای حرفهایتر، قلابهای قدرتمند و حتی تور ماهیگیری بخرید و ماهیهای بزرگتری شکار کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها