هدایت باند سرقت اینترنتی از یونان

مردی که از یونان هدایت یک باند سرقت‌های اینترنتی را به عهده داشت، تحت تعقیب قرار گرفت و سه همدستش در ایران بازداشت شدند.
کد خبر: ۹۷۶۰۷۶

دوماه پیش هشت نفر با حضوردر پلیس فتای استان خراسان‌رضوی، با طرح شکایت‌هایی عنوان کردند، یک تا هشت میلیون تومان موجودی حساب‌هایشان غیر قانونی و اینترنتی برداشت شده است. همزمان با این شکایت و آغاز تحقیقات پلیسی، معلوم شد پول‌های سرقتی از حساب شاکیان به حساب یک مرد و زن در مشهد و مرددیگری در تهران واریز شده است. این افراد با این پول‌ها طلا، سکه و ارزخریده و سپس آنها را فروخته و دوباره ارز خریده و به حساب مردی دریونان واریز کرده اند. با مشخص شدن این موضوع متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در عملیات‌های جداگانه چند روز پیش بازداشت شدند. این افراد با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی در بازجویی اعتراف کردند سرکرده باند در یونان است. او با هک تلفن همراه افراد، اطلاعات حساب بانکی‌شان را به‌دست می‌آورد و از این حساب‌ها برداشت می‌کرد. او پول‌های سرقتی را برایمان ارسال می‌کرد. ما هم بعد از پولشویی، پول‌ها را دوباره به حساب ارزی او در یونان می‌فرستادیم. در قبال این کار مبالغی نیز به ما می‌پرداخت.
سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: سه متهم پرونده روانه زندان شدند. تحقیقات برای دستگیری سرکرده فراری ادامه دارد. /جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها