اعتراف مادر به قتل سارا کوچولو

«قصد داشتم خودکشی کنم، به همین دلیل قرص متادون خوردم. به دختر چهار ساله‌ام هم قرص دادم؛ چون بعد از مرگم وضعیت او مشخص نبود. من زنده ماندم اما دخترم مرد.» این بخشی از آخرین دفاعیات زن جوانی است که دختر چهار ساله‌اش را با قرص متادون کشت. متهم وقتی دید به خاطر سارا نمی‌تواند با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج کند، دست به این اقدام هولناک زد.
کد خبر: ۹۷۳۲۷۱

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ساعت 6 و 30 دقیقه دوم فروردین امسال و در پی مرگ مشکوک دختر چهار ساله‌ای آغاز شد. مادر کودک مدعی شد زمانی که از خواب بیدار شده، متوجه بدحالی دخترش شده و با اورژانس تماس گرفته است.

مرگ مشکوک این کودک به بازپرس منافی‌آذر کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با دستور بازپرس پرونده تحقیقات از مادر کودک برای رازگشایی از مرگ دختر چهار ساله آغاز شد.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که کارشناسان پزشکی قانونی پس از آزمایش‌های سم‌شناسی نظر دادند سارا بر اثرخوردن قرص متادون فوت کرده و به قتل رسیده است. همین سرنخ کافی بود که مادر کودک به اتهام قتل بازداشت شود.

سرانجام چهار ماه پس از وقوع حادثه، او بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. این زن در بازجویی به قتل کودکش اعتراف کرد و گفت چون می‌خواسته با مردی ازدواج کند و دخترش سد راه این زندگی بوده، با خوراندن قرص متادون او را کشته است. متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد. چند ماه بعد از دستگیری این زن، شوهر سابق او با حضور در دادسرای جنایی تهران همسرش را بدون قید و شرط بخشید. روز یکشنبه متهم به قتل از بند زنان زندان شهرری برای آخرین دفاع به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی سجاد منافی‌آذر گفت: چند سال قبل از شوهرم جدا شده و از سارا نگهداری می کردم. می‌خواستم دوباره ازدواج کنم اما خانواده مرد مورد علاقه‌ام سارا را قبول نمی‌کردند. از این وضع خسته شده بودم و می‌خواستم به زندگی‌ام پایان دهم. بنابراین تعدادی قرص متادون خریدم تا با خوردن آن خودکشی کنم. وی افزود: آن شب در حال خوردن قرص متادون بودم که دختر کوچولویم پیشم آمد. مدام می‌گفت مامان داری چی می‌خوری، به من هم بده. همان موقع تصمیم گرفتم حالا که دارم خودکشی می‌کنم، سارا هم در این دنیا نباشد. از همان قرصی که می‌خوردم، به دختر چهار ساله‌ام نیز خوراندم تا هر دو با هم بمیریم. اما من زنده ماندم و او فوت کرد. در این مدت که در زندان هستم، در مقطع راهنمایی ادامه تحصیل می‌دهم و کار هم می‌کنم. از مرگ دخترم ناراحتم و دلم برایش تنگ شده است.

زهرا به اتهام مباشرت در قتل دخترش با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت و پرونده او با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان ارسال شد. این در حالی است که با توجه به گذشت پدر سارا از همسرش ـ متهم پرونده ـ او می‌تواند با سپردن وثیقه 300 میلیون تومانی تا روز دادگاه آزاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها