کلینتون: نباید اجازه نزدیک شدن او را به کاخ سفید داد

«ترامپ » مجوز حضور گرفت

منابع خبری از موفقیت دونالد ترامپ به دستیابی به «وکلای انتخاباتی» لازم برای معرفی به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 خبر می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۷

به گزارش آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ سرانجام موفق شد وکلای انتخاباتی (Delegate) لازم برای کاندیداتوری جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را کسب کند.

بر اساس قوانین حزب جمهوریخواه، نامزد منتخب باید حداقل حائز 1237 وکیل انتخاباتی شود.

در پی نتایج اخیر در انتخابات آمریکا بسیاری از رهبران جهان نسبت به نامزدی ترامپ ابراز نگرانی کرده‌اند، اما وی ابراز نگرانی این رهبران را موضوع بسیار خوبی دانسته و می‌گوید: این‌که رهبران برخی کشورها در قبال حضور من ابراز نگرانی می‌کنند نه‌تنها بد نیست بلکه خوب هم هست.

وی در واکنش به اظهارات باراک اوباما که گفته بود بسیاری از رهبران جهان از حضور دونالد ترامپ نگران شده‌اند، گفت: عملکرد رئیس‌جمهور وحشتناک بوده است و همه این را می‌دانند وی رئیس جمهوری است که به بسیاری از کشورها اجازه داده تا از ما کاملا به نفع خود بهره‌برداری کنند.

ترامپ افزود: در زمان اوباما کشور دچار تفرقه شده و ما با مشکلات بسیار بزرگی مواجه هستیم و من قصد دارم این مشکلات را حل کنم. اما در عین حال هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها با خطرناک خواندن اظهارات رقیب جمهوریخواه خود گفت: تنها راه اطمینان مردم آمریکا و دنیا این است که اجازه نزدیک شدن ترامپ به کاخ سفید را ندهند.

کلینتون که در میان هواداران خود در سن‌خوزه سخنرانی می‌کرد، افزود: مردم به من می‌گویند درباره ترامپ زیاد صحبت می‌کنی، بله من این کار را می‌کنم و در اینجا به شما می‌گویم چرا این‌گونه است، این کار به این علت است که آنچه وی می‌گوید خطرناک و تفرقه‌برانگیز است، چیزی که او می‌گوید برای کشور و آینده ما زیان‌آور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها