بررسی تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در مناظره تلویزیونی

توکلی: نمی توان خاطر جمع بود که صاحب قدرت مجرم شناخته شود

برگزاری اولین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال94

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مأموریتی کلیدی و پراهمیت عهده‌دار است، گفت: مفاسد اقتصادی مانعی جدی پیش روی توسعه کشور بوده و مبارزه با آن از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب و همه مردم است.
کد خبر: ۷۸۸۰۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری در اولین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال 94 هماهنگی و همدلی میان قوای سه‌گانه در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی را ظرفیتی بزرگ برای مقابله با متخلفان و سوءاستفاده‌گران دانست و اظهار امیدواری کرد با تکیه بر این ظرفیت و با استفاده از روش‌های دقیق و علمی، میزان وقوع تخلفات اقتصادی به حداقل ممکن برسد.

وی در ادامه افزود: نگاهی به گذشته و سوابق عملکرد دولت‌ها و حکومت‌ها نشان می‌دهد که تاکنون در هیچ کشوری میزان تخلف و مفاسد اقتصادی به صفر نرسیده، اما امیدوارم در سال 94 بتوانیم با افزایش شفافیت و اجرای دقیق قوانین، میزان تخلفات را به میزانی کاهش دهیم که دیگر مفاسد اقتصادی جزو دغدغه‌های اصلی مردم نباشد.

جهانگیری اضافه کرد: البته این موضوع باید در همه استان‌ها نیز مدنظر قرار گیرد و استاندار همراه نمایندگان و مسئولان قضایی استان، ضمن پیشگیری از بروز تخلفات و نظارت بر امور اجرایی و اداری، هماهنگی‌های لازم را برای کاهش آثار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برخورد با پرونده‌های بزرگ تخلف اقتصادی به‌عمل آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها